شرکت‌های چینی برای طرح‌های سرمایه گذاری و تامین مالی در فارس اعلام آمادگی کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ بابک دایی مدیر کل اداره امور اقتصادی و دارایی استان فارس در نشستی که با حضور برخی از مدیران و کار آفرینان استان و مسئولان و کارشناسانی در شیراز برگزار شد، شرکت چینی جی سی سی جی  آمادگی خود را به منظور تامین مالی و اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری در استان فارس و بخش‌های زیربنایی، عمران شهری و امضای تفاهم نامه‌های لازم اعلام کرد.

وی بیان کرد: مزایا و مشوق‌های قانونی سرمایه‌گذاری در ایران و نیز توانمندی‌ها و قابلیت‌هایی که به منظور سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف استان وجود دارد برای سرمایه‌گذاران چینی تشریح شده است.

دایی درادامه با بیان برخی از قابلیت‌های سرمایه گذار چینی تصریح کرد: شرکت جی سی سی جی  چین یکی از بزرگترین شرکت‌های این کشور در زمینه اجرای طرح‌های زیرساختی و زیربنایی است که سابقه اجرای طرح در ایران و در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و لرستان و فارس در حوزه سد سازی و امور زیربنایی داشته است.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی فارس ادامه داد: در حال حاضر این شرکت در حال مذاکره با دستگاه‌های اجرایی صاحب طرح نظیر آب و آبفا است و هنوز تفاهم نامه‌ای منعقد نشده، اما شرایط انعقاد آن فراهم است.

دایی با بیان اینکه هیچ محدودیتی در زمینه شهرستان‌ها و مبالغ سرمایه گذاری برای شرکت چینی وجود ندارد افزود: ما بیشتر بدنبال اجرای طرح‌های بزرگ در استان فارس با مشارکت این گروه سرمایه گذاری هستیم.

انتهای پیام /ت

اعلام آمادگی شرکت چینی برای سرمایه گذاری در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار