رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای باشگاه ها گفت: نامه ای از AFC مبنی بر لغو پروانه حرفه ای باشگاه تراکتورسازی دریافت نکردیم.

سهیل مهدی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره احتمال لغو مجوز حرفه ای باشگاه تراکتورسازی به علت شکایت خالد شفیعی اظهار کرد: در ابتدا باید بگویم نامه ای از AFC به فدراسیون فوتبال ارسال نشده است. براین اساس پروانه حرفه ای باشگاه تراکتورسازی لغو نشده است. همچنین این بازیکن در شبکه های اجتماعی پرونده شکایت خود را منتشر کرده است که این کار درست نیست.

خالد شفیعی از طریق نهادهای اجرایی پیگیر شکایتش باشد 

او ادامه داد:  مجوز حرفه ای باشگاه ها را به طور مستمر رسید گی می کنیم و در صورت مشاهده تخلفی با باشگاه ها برخورد قانونی می کنیم. اقدام خالد شفیعی درست نبود که قبل از پیگیری شکایتش از نهادهای اجرایی فدراسیون فوتبال این موضوع را در شبکه های اجتماعی مطرح کند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا با متخلفان صدور مجوز حرفه ای برخورد می کند 

مهدی درباره تذکر کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون فوتبال بیان کرد: خالد شفیعی و وکیلش به فدراسیون فوتبال مراجعه نکردند تا ببینیم مشکل این بازیکن چیست. صدور مجوز حرفه ای مسیر قانونی خود را طی می کند و در صورت تخلف فدراسیون فوتبال در صدور مجوز به باشگاهها در آن صورت ای اف سی با متخلفان برخورد می کند. هر تخلفی جریمه ها خاص خود را دارد و اگر اشتباهی مرتکب شویم با ما برخورد می شود.

رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای باشگاه ها درباره اینکه برخی از باشگاه ها نتوانستند ضمانت بانکی خود را اجرا کنند، تصریح کرد: این موضوع صحت ندارد و گمانه زنی رسانه هاست. به هر حال باشگاه ها برای پرداخت بدهی های خود سفته دادند که در زمان مقرر باید این سفته ها را پاس کنند در غیر این صورت با آنها برخورد قانونی می شود.

او در پایان خاطر نشان کرد: افراد شاکی باید مسیر قانونی را طی کنند و از طریق مراجع قانونی پیگیر شکایت خود باشند و در شبکه های اجتماعی این موضوع را مطرح نکنند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۳:۵۶ ۲۵ آذر ۱۳۹۶
چرا ؟
آخرین اخبار