سرمربی تیم کشتی بیمه رازی گفت: سطح این دوره از مسابقات بسیار بالا بود و با حضور تیم سینا صنعت مسابقات بسیار جذاب و تماشایی دنبال شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن رنگرز پس از قهرمانی تیم بیمه رازی در رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان در اصفهان در جمع خبرنگاران گفت: تیم سینا صنعت تیم شایسته‌ای بود و خدا را شکر می‌کنم تیم بیمه رازی با همه تلاش‌هایی که داشت توانست قهرمان شود.

وی در مورد سطح برگزاری مسابقات گفت: سطح این دوره از مسابقات بسیار بالا بود و با حضور تیم سینا صنعت مسابقات بسیار جذاب و تماشایی دنبال شد.

سرمربی تیم بیمه رازی درمورد میزبانی اصفهان نیز اظهار داشت: انصافا اصفهان در بحث میزبانی، چه از لحاظ حمل و نقل و چه از لحاظ اسکان خیلی خوب و موثر کار کردند.

رنگرز در پاسخ به این سوال که چه شد در حالی که دو بر صفر عقب بودید، توانستید نتیجه را جبران کنید،گفت:ما انتظار داشتیم که در بدترین شرایط ممکن 6 بر 4 پیروز شویم و دو وزن اول ما هم را انتظار باخت داشتیم؛ منتهی همه تلاش خود را برای قهرمانی انجام دادند و مجموعه تیم دست به دست هم داد و توانست قهرمان شود و من به سهم خودم از همه اعضای تیم تشکر می‌کنم.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار