پیشکسوت کشتی:

میزبانی اصفهان در حد مسابقات جهانی است

پیشکسوت کشتی ایران گفت:در مجموع میزبانی مسابقات در حد بسیار مطلوبی است و سالن برگزاری مسابقات به شکل بسیار خوب و در حد مسابقات جهانی آماده برگزاری این رقابت‌ها شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بهرام مشتاقی در حاشیه برگزاری مسابقات کشتی جام باشگاه‌های جهان در اصفهان در مورد رقابت‌های روز اول این مسابقات گفت: چهارمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های جهان در حال انجام است و سطح مسابقات از رقابت‌های سال گذشته بالاتر است و این به دلیل آن است که 10 تا 12 نفر از قهرمانان جهان و المپیک در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده‌اند.

وی ادامه داد: این که قهرمانان جهان و المپیک با روی باز در این رقابت‌ها شرکت کرده‌اند، نشان از سطح کیفی بالای این رقابت‌ها دارد و این برای کشتی ایران بسیار خوب است.

این پیشکسوت کشتی در مورد عملکرد تیم‌های ایرانی در این دوره از رقابت‌ها گفت: تیم‌های ایرانی آن‌طور که باید و شاید در این رقابت‌ها حاضر نشده‌اند؛ ولی با این وجود آن‌ها در رقابت‌های پایاپای در برابر رقیبان قدرتمند خود مانند روسیه موفق عمل کردند.

مشتاقی در مورد عملکرد روس‌ها در این رقابت‌ها نیز گفت: تیم روسیه از کشوری آمده است که خواستگاه کشتی فرنگی است و این رشته متعلق به این کشور است و تیم‌های آن همواره در مسابقات صاحب قدرت بوده‌اند و بارها قهرمان جهان شده‌اند؛ در این رقابت‌ها نیز بازیکنان ایرانی در مقابل روس‌ها بسیار خوب کشتی گرفتند و توانستند به پیروزی برسند.

وی خاطرنشان کرد: این عملکردهای مثبت نشان‌گر این است که کشتی فرنگی ایران به آن جایگاه که از آن در دنیا مورد انتظار است، در حال رسیدن است.

کشتی‌گیر سال‌های دور تیم ملی ایران در مورد میزبانی اصفهان در این دوره از مسابقات گفت: رفت و آمد از مرکز شهر تا سالن برگزاری مسابقات قدری سخت بود که احتمالاً تماشاگران نیز با این مسئله گریبان گیر هستند و به نظر می‌رسد چون این سالن تازه افتتاح شده است، وسیله نقلیه عمومی در این مکان کم تردد می‌کند که باید این موضوع مرتفع شود.

مشتاقی استقبال کم تماشاگران از این مسابقات را از دیگر نقاط ضعف این مسابقات دانست و افزود: کشتی دوستان اصفهانی باید به ورزشگاه بیایند و این مسابقات را از نزدیک تماشا کنند؛ چرا که رقابت‌های بسیار جذابی در این مسابقات در حال برگزاری است.

این پیشکسوت کشتی در پایان گفت: در مجموع میزبانی مسابقات در حد بسیار مطلوبی است و سالن برگزاری مسابقات به شکل بسیار خوب و در حد مسابقات جهانی آماده برگزاری این رقابت‌ها شده است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.