طرح‌های دست‌های مهربانی٬ پیوند آسمانی و مهر تندرستی از دی ماه و از محل موقوفات در قزوین اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گفت: این طرح برای افراد کم بضاعت و فقیر، افرادی که توانایی پرداخت هزینه‌های درمان را ندارند و همچنین نوعروسانی که هزینه تهیه جهیزیه را ندارند، طراحی و اجرا می‌شود.

حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی افزود: در بحث دارو و درمان برای فقرا ٬ تهیه جهیزیه و مهر تحصیلی موقوفاتی در استان وجود دارد که با توجه به پایان سال و شب عید می‌طلبد به فقرا و نیازمندان آبرومند کمک کنیم.

وی اضافه کرد: همچنین با کمک مددکاران در بیمارستان‌های بوعلی سینا و شهید رجایی قزوین٬ افراد کم توان و بی بضاعت شناسایی و تا سقفی از هزینه‌های آن‌ها از درآمد موقوفات پرداخت می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ٬ هزینه مصوب شده برای این طرح‌ها را ۱۸۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این هزینه‌ها از محل درآمد موقوفات استان و هزینه کرد‌های موقوفات و احصا آن‌ها تامین شده است.

به گفته حجت الاسلام مجیدی٬ با تبلیغات رسانه‌ای می‌توان خیران را با موقوفات جدید با همین نیات به میدان آورد و دست افراد بی بضاعت٬ بیماران صعب العلاج و بیماران خاص گرفته شود.

انتهای پیام/

اجرای سه طرح برای کمک به کم بضاعتان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار