رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از اختصاص ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال برای نوسازی ۱۳۵ واحد تولیدی، صنعتی و معدنی در قالب طرح رونق تولید خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ فغفوری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان افزود: امسال، ۴۳۸ طرح و پرونده برای دریافت چهار هزار و ۲۴ میلیارد ریال اعتبار به سیستم بانکی معرفی شده است، که از این تعداد ۱۲۹ پرونده موفق به دریافت یک هزار و ۵۵۵ میلیارد ریال تسهیلات شده اند.
به گفته وی هم اکنون ۵۰ پرونده در مرحله تکمیل مدارک هستند که میزان اعتبار مورد نیاز آن‌ها به ۶۰۷ میلیارد ریال می‌رسد.
فغفوری افزود: ۱۴۱ طرح در دست بررسی سیستم بانکی قرار دارند که اعتبار مورد نیاز آن‌ها به یک هزار و ۱۱۴ میلیارد ریال می‌رسد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: ۱۱۸ طرح هم از سوی بانک‌ها مردود اعلام شد که اعتبار مورد نیاز آن‌ها به ۷۲۰ میلیارد ریال می‌رسید.
وی به اجرای طرح نوسازی و بازسازی صنایع در این استان اشاره و خاطرنشان کرد: ۵۴ طرح به سیستم بانکی معرفی شده اند که میزان اعتبار مورد نیاز آن‌ها به سه هزار و ۳۵۸ میلیارد ریال می‌رسد.
فغفوری ادامه داد: سهم استان زنجان از مجموع اعتبار ۱۰۰ هزار میلیارد ریالی پیش بینی شده برای نوسازی و بازسازی به ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال می‌رسد که در صورت پرداخت تسهیلات مورد نیاز این ۵۴ متقاضی، می‌توان عملکرد بالاتری از سقف اعتبارات استان به ثبت رساند.
وی گفت::دستورالعمل بازسازی و نوسازی واحد‌های تولیدی، صنعتی و معدنی با توزیع اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریالی در سطح کشور از ۲۰ تیر ماه امسال ابلاغ شده است.
این مقام مسئول افزود: ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال برای نوسازی ۱۳۵ واحد تولیدی، صنعتی و معدنی در قالب طرح رونق تولید اختصاص یافته است.
انتهای پیام/ر

معرفی ۴۳۸ طرح در زنجان برای دریافت چهار هزار میلیارد ریال اعتبار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.