به همت قرارگاه سپاه امام صادق (ع) بوشهر، بذر امید با برگزاری مراسم ازدواج زوج سرپل ذهابی در بین مردم این منطقه کاشته شد.

جشن ازدواج زوج سرپل ذهابی به همت بچه های جهادی سپاه +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از زلزله مهیب در استان کرمانشاه و کشته و زخمی شدن تعدادی از هموطنانمان، ناراحتی مردم این استان تا حد قابل توجهی با کمک های خالصانه مردم، سپاه ، ارتش و مسئولان دولتی، مرهم نهاده شد.

با وجود پس لرزه های بعضا شدید، مردم در صدد بازگشت به زندگی عادی خود هستند و برای این منظور نیاز است تا با زنده کردن امید و سرزندگی در کنار کمک برای ساخت مجدد سرپناه، سرعت این بازگشت را نیز شتاب گیرد.

در این میان بچه‌های جهادی قرارگاه سپاه امام صادق (ع) بوشهر با کمک به برگزاری مراسم ازدواج یک زوج اهل سرپل ذهاب موجب ایجاد شادی در دل مردم این منطقه شدند.

در ادامه فیلم این مراسم را مشاهده می کنید.

 

انتهای پیام/

برگزاری مراسم ازدواج زوج سرپل ذهابی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هوشنگ دستاران
۰۱:۰۰ ۲۴ آذر ۱۳۹۶
من قبلاً چندین سال در سرپل ذهاب زندگی کرده ام کردهایی مهربان و محبوب دل ها ، امیدوارم مشکلات اساسی آن ها ناشی از زلزله حل بشه و زندگی طبیعیشون رو از سر بگیرند، تبریک ویژه میگم به این عروس و داماد سرپل ذهابی، ان شاءالله در پناه حق سالم و خوشبخت باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۲۳ آذر ۱۳۹۶
خوشبخت بشن ان شاء الله...