مدیر بهزیستی شهرستان بیرجند گفت: تسهیلات به مشاغل خانگی پایدار داده خواهد شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ شرفی،مدیر بهزیستی شهرستان بیرجند ظهر امروز در جلسه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی گفت: آنچه برای ما در اعطای تسهیلات به مددجویان مهم است این است که فعالیت‌ها و اقدامات آنان منجر به ایجاد یک شغل پایدار شود.

وی افزود: مشاغل خانگی هر چند مدت مورد توجه یک دستگاه قرار می‌گیرد و برای آن برنامه‌های تدوین می‌کند اما تا کنون به نتیجه مطلوب نرسیده‌ایم.

مدیر بهزیستی بیرجند با اشاره به اینکه در سازمان بهزیستی در بحث اشتغال مشاغل خانگی مورد توجه بوده است، افزود: آنچه برای ما در اعطای تسهیلات به مددجویان مهم است این است که فعالیت‌ها و اقدامات آنان منجر به ایجاد یک شغل پایدار شود.

شرفی با بیان اینکه به نتیجه رسیده‌ایم کار انفرادی در حوزه مشاغل خانگی نتیجه نمی‌دهد، گفت: در بحث حمایت از مشاغل خانگی باید دقت شود که اعتبارات درست و به جا هزینه شود تا گامی به سوی اشتغال‌زایی برداریم.

وی با بیان اینکه در حوزه بازاریابی با موفقیت بیشتری رو به رو خواهیم شد، افزود: مددجویان بهزیستی در رشته‌های صنایع دستی فعال هستند اما از آنجایی که در بازاریابی با مشکل رو به رو می‌شوند، نمی توانند محصولات تولیدی خود را به فروش برسانند.


مدیر بهزیستی شهرستان بیرجند گفت : ما به مددجویان خود در حوزه اشتغال مشاوره می‌دهیم اما به دلایل عدیده و شرایط ویژه‌شان بیشتر در رشته‌های قالی باقی، تابلو فرش و خیاطی فعالیت می‌کنند.
انتهای پیام/ب


توسعه مشاغل خانگی به صورت گروهی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.