شهردار سنندج گفت: تا زمانی که مشکل زمینهای قولنامه‌ای حل نشود انتظار کاهش ساخت و سازهای غیر مجاز هم ممکن نیست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حشمت‌اله صیدی شهردار سنندج صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر شهرداری منطقه دو که با حضور معاونین و جمعی از کارکنان شهرداری برگزار شد، گفت: فعالیت در شهرداری‌ مناطق به دلیل مشکلات فراوان همواره داری چالش‌های بزرگی است که با مدیریت صحیح، برنامه‌ریزی و تعامل و همفکری می توان در راستای رفع تمامی چالش‌ها و  معضلات گام برداشت.

 وی بیان کرد: استفاده از نیروهای با تجربه و توانمند در راس شهرداری‌های مناطق یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این شهرداری برای خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان است.

شهردار سنندج گفت: کمبود منابع مالی و کاهش درآمد یکی از مهم ترین مشکلاتی است که باید مدیران مناطق با درایت و برنامه‌ریزی اصولی و همچنین فعال کردن تمامی کدهای درآمدی مناطق را از لحاظ کسب درآمد به خودکفایی لازم برسانند.

 ویگریزی هم به مشکل زمین‌های قولنامه‌ای زد و تاکید کرد: تا زمانی که مشکل زمینهای قولنامه ای حل نشود انتظار کاهش ساخت و سازهای غیر مجاز هم ممکن نیست.

صیدی اعلام کرد: رایزین‌های لازم در راستای رفع مشکل زمینهای قولنامه‌ای صورت گرفته که امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم در جهت رفع این معضل بزرگ اقدام اساسی صورت دهیم.

 وی در پایان ضمن تقدیر از زحمات کاظمی شهردار سابق این منطقه، جلال اصغری را به عنوان مدیر شهرداری منطقه دو معرفی کرد.

گفتنی است؛ از مهم‌ترین سوابق اجرایی اصغری می‌توان به مدیر اداره حراست شهرداری و فرمانداری، معاون خدمات شهری شهرداری سنندج، مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی، مدیر عامل سازمان خدمات موتوری و عضو دایمی کمیته طبقه بندی مشاغل شهرداریهای استان اشاره کرد.

انتهای پیام/ د م

جلال اصغری مدیر شهرداری منطقه دو سنندج شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.