مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: مسئولان باید از همه امکانات برای راه‌اندازی نهضت احیای حجاب و عفاف که یک ضرورت ملی است استفاده کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  حجت‌الاسلام حمید برازش  مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به برنامه ریزی وسیع دشمنان در خصوص حجاب و عفاف، گفت: برای بهبود وضعیت حجاب نباید تنها به جلسات و مصوبات بسنده و از وظایف اصلی شانه خالی کنیم، چراکه دشمنان در حال برنامه ریزی برای کمرنگ کردن نقش حجاب در جوامع مسلمان هستند.

حجت‌الاسلام حمید برازش افزود: همه مردم از وضعیت حجاب ناراحت و ناراضی هستند و مبارزه با این آسیب مطالبه عمومی است، به همین خاطر حجت بر ما تمام است که در این راستا یعنی احیای حجاب اسلامی بیش از گذشته تلاش کنیم.

وی برگزاری گفتمان‌های دینی در مدارس، مساجد، همایش‌ها و اعزام مبلغان ویژه و تبلیغ چهره به چهره را از مهم‌ترین اقدامات اداره تبلیغات اسلامی استان عنوان کرد وادامه داد: این اداره آمادگی دارد برای تقویت و احیای حجاب و عفاف با دیگر دستگاه‌های فرهنگی مشارکت و همکاری کند، چراکه راه‌اندازی نهضت احیای حجاب و عفاف یک ضرورت ملی است و مؤظفیم از همه امکانات و ابزار موجود استفاده کنیم.

 

انتهای پیام/ش

ضرورت احیای حجاب اسلامی در جامعه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.