حسنی گفت: قابليت اطمينان در مجتمع گاز پارس جنوبی به‌عنوان یکی از شاخص‌های مهم تولید در سال گذشته 99.4 بوده که از این پس به 100 درصد خواهد رسید .

قابليت اطمينان تولید در پالایشگاه‌‌های پارس جنوبی 100 درصد استبه گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،مسعود حسنی مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان اینکه مضامین استراتژیک در این شرکت به دقت تدوین شده و برای رسیدن به آنها، برنامه مشخصی وجود دارد،اظهار کرد: اولین برنامه افزایش كيفيت، كميت و پايداری توليد است. که در همین راستا بهبود شاخص‌های تولید در دستور کار قرار گرفته است.

وی بیان کرد: قابليت دسترسی به‌عنوان یکی از شاخص‌های تولید در سال گذشته برابر 97.65 درصد بوده که پیش‌بینی می‌کنیم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و با توجه به راه‌اندازی فازهای جدید، امسال نیز این شاخص حفظ شود.

به گفته حسنی این شاخص در شرکت بریتیش پترولیوم در حدود 95.3 درصد است.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد:طبق برنامه ریزی های انجام شده، در سال‌های آتی قابليت دسترسی پالایشگاه‌های پارس جنوبی رشد قابل ملاحظه‌ای داشته و در سال 97 به 98.51 درصد و  در سال 98 به 99.41 درصد خواهد رسید.

وی بیان کرد: شاخص اثربخشی توليد که در سال 95 معادل 98.6 درصد بوده ، از این پس به  100 درصد خواهد رسید.

به گفته این مقام مسوؤل، مجتمع گاز پارس جنوبی مجموعه‌ای از پالایشگاه‌هایی است که به لحاظ پایداری ،در سطح جهانی رقابت می‌کنند.

حسنی در پایان گفت: قابليت اطمينان به‌عنوان یکی از شاخص‌های مهم تولید در سال گذشته 99.4 بوده که از این پس به 100 درصد خواهد رسید و مجتمع گاز پارس جنوبی با اطمینان کامل تولید گاز و محصولات آن را انجام خواهد داد.

انتهای پیام/ 

 قابليت دسترسی مجتمع گاز  پارس جنوبی ، 97.65 درصد است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار