مدیرعامل شرکت آلومینیوم کاوه مسجدسلیمان از افتتاح این شرکت با حضور معاون اول رئیس جمهور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عباس حسینی، مدیرعامل شرکت آلومینیوم کاوه مسجدسلیمان با اشاره به افتتاح شرکت آلومینیوم کاوه بیان داشت: این طرح در زمینی به مساحت ۸۰ هکتار در محدوده شهرک صنعتی شماره ٢مسجد سلیمان ایجاد شده‌است.

وی اذعان کرد: ارزش سرمایه گذاری این طرح بالغ بر 3 هزار و ۶٣٠ میلیارد ریال است که در زمان تعیین شده به اتمام رسیده است.

حسینی با اشاره به اینکه این مجموعه با دارا بودن امکانات و تجهیزات توانمند شرایط خاص تولید را فراهم کرده تصریح کرد: شرکت آلومینیوم کاوه با استفاده از 5 پرس منحصر به فرد در مجموع به ظرفیت ١١ هزار تن که توانایی تولید انواع مقاطع ساختمانی، صنعتی، عمومی و آلیاژی تا مقطع ۵٠٠ میلیمتر را دارد .

مدیرعامل شرکت آلومینیوم کاوه مسجد سلیمان اظهار داشت: یکی از دستاوردهای مهم شرکت گسترش صنایع معدنی کاوه استفاده از فناوری روز دنیا به منظور رفع نیاز و انتظارات مشتریان و ایجاد تنوع تولید با راه اندازی یک واحد قالب سازی، واحد عملیات حرارتی، واحد کار سرد و همچنین واحد خط رنگ الکترواستاتیک مجهز است.

وی با بیان اینکه برای احداث این کارخانه بیش از ١٠٠ هزار متر خاکبرداری، ۵۵ هزار متر مکعب خاک ریزی، ٣۵ هزار مترمکعب بتن ریزی انجام شده است بیان کرد: برای احداث ساختمان کارخانه نیز بیش از 200 هزار و ٣٠٠ تن اسکلت فلزی ساخته و نصب شده است.

انتهای پیام/گ

افتتاح شرکت آلومینیوم کاوه در مسجدسلیمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.