نماز طلب باران در حرم مطهر حضرت زینب(س) اصفهان اقامه می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی آستان حضرت زینب بنت موسی‌بن‌جعفر(ع)، نماز طلب باران صبح روز جمعه 24 آذر ماه به امامت آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری در حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی‌بن‌جعفر(ع) اصفهان اقامه می‌شود.

بهزاد صبری مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی‌بن‌جعفر(ع) اصفهان با اعلام این خبر اظهار کرد: ساعت 9:30 صبح جمعه 24 آذر ماه برای نزول رحمت الهی و آمدن باران در اصفهان نماز استسقاء یا همان نماز طلب و درخواست نزول باران و رحمت الهی به امامت آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی امام جمعه موقت اصفهان در حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی‌بن‌جعفر(ع) اصفهان خوانده می‌شود.

بهزاد صبری در بیان کیفیت نماز باران افزود: نماز باران مثل نماز عید دو رکعت است، در رکعت اول 5 قنوت و رکعت دوم‏ 4 قنوت دارد و بهتر است که با جماعت‏ و مردم برای اقامه این نماز 3 روز روزه بگیرند و با دهان روزه این نماز خوانده شود.

وی با بیان اینکه این نماز براى جلب رحمت پروردگار است و بهتر است فرزندان را نیز همراه خود بیاوریم، گفت: در مستحبات نماز امورى ذکر شده که همه حالت رقت و زارى و نیاز بندگان را می‌‏رساند تا جلب رحمت کند و قطعاً خداوند بخشنده و مهربان است و ما وظیفه داریم تا به درگاه خداوند دعا کنیم.

صبری در ادامه خاطرنشان کرد: در ابتدای این مراسم زیارت آل یس با نوای حاج مجید ربانی قرائت می‌شود که از عموم مردم شهید پرور اصفهان برای شرکت در این نماز دعوت کرد.

 

انتهای پیام/م

 

اقامه نماز باران در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار