استقبال قطری ها از توسعه روابط با خوزستان

معاون اقتصادی استانداری خوزستان از استقبال قطری ها برای توسعه روابط با خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی بحرینی مقدم، معاون اقتصادی استانداری خوزستان گفت : با توجه به استقبال قطری ها برای توسعه روابط با خوزستان ظرف 72 ساعت آینده سازمان صنعت معدن تجارت، جهاد کشاورزی و سازمان نظام مهندسی جمع‌بندی خود برای حضور در نمایشگاه صنایع و تولیدات قطر 2018 را به اتاق بازرگانی اهواز ارائه خواهند داد.

وی افزود: رشد صادرات غیر نفتی باید طبق برنامه ششم به 31 درصد برسد که استان تاکنون در صادرات غیرنفتی دید صادرات محور نداشته است.

بحرینی مقدم اظهار داشت: رفع موانع صادرات مهمتر از حضور در نمایشگاه است و باید محصولاتی به کشور قطر برده شود که نیاز آن کشور است.

وی عنوان کرد: اتاق بازرگانی اهواز، شرکت شهرک‌های صنعتی، سازمان صنعت معدن و تجارت و سازمان توسعه تجارت استان جمع‌بندی کنند که چه امکاناتی را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند که بسته حمایتی تعریف شود و حداکثر تا 10 روز آینده مشخص شود که با چه ظرفیتی و چه شرکت‌هایی می‌خواهند در این نمایشگاه حضور یابند که حمایت‌ها و تسهیلات را برای آن مجموعه‌ها متمرکز کنیم.

معاون اقتصادی استانداری خوزستان تصریح کرد: وزارت شهرداری‌ها و محیط زیست کشور قطر یکی از مهمترین وزارتخانه‌های این کشور بود که از توسعه روابط با استان خوزستان استقبال بسیاری کردند و توانمندی‌های استان خوزستان با نیازهای قطر هم‌پوشانی بسیاری دارد.


انتهای پیام/و


ضرورت رشد صادرات غیر نفتی به قطر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.