سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بستک از اجرای عموم نمایش کمدی ماردار صاد به میزبانی شهرستان بستک خبر داد.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،داود دادوند سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بستک از اجرای عموم نمایش کمدی ماردار صاد توسط گروه ققنوس بندرلنگه به مدت سه شب به میزبانی شهرستان بستک خبر داد.

امین سالاری کارگردان تئاتر ماردارصاد که نمایش های «پرواز بر فراز ابرهای تاریک، جای پای خالی، رویای تفتیده، سیاه چاله ها، فقط کف همش همین، مادارصاد » را در کارنامه خود دارد گفت: این نمایش که با شیوه نمایش ایرانی تولید شده در واقع یک سیاه بازی مدرن است.

وی افزود:در این نمایش، آیین ها و موسیقی های محلی بندرلنگه، کنگ و دیگر نواحی هرمزگان در شکلی تازه و جذاب در روی صحنه به نمایش در آمده است.

کارگردان تئاتر ماردارصاد گفت:این نمایش که در واقع اقتباسی است از یک نمایشنامه بزرگ اروپایی، با همکاری جمعی از بهترین بازیگران و کمدین های محبوب و تلویزیون و تئاتر، پس از اجرا در فستیوال بین المللی تئاتر آئینی سنتی در تهران، در استان هرمزگان به اجرا در آمده است.

نمایش مار دار صاد به تهیه کنندگی صالح صالح زاده، نوشته مهدی صفار نژاد و کارگردانی امین سالاری در سالن پیامبر اعظم (ص) به مدت 3 شب به روی صحنه رفت.

انتهای پیام/ف

اجرای نمایش ماردارصاد در بستک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.