سخنگوی جبهه پیروان گفت: کشورهای اسلامی در اجلاس فوق العاده سران آن،با تصمیمی جدی، آمریکا را وادار به عقب نشینی کنند.

سیدکمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه ترامپ قدس را برای پایتختی رژیم صهیونیستی به رسمیت شناخته است، اظهار کرد: این اقدام ترامپ اشتباه استراتژیک بود و واکنش‌های مختلف جهانی را در پی داشت.

وی ادامه داد: این حرکت ترامپ را نمی توان چشم پوششی کرد اما موجب یکپارچه شدن دنیای اسلام شد و شاهد قیام جهانی علیه آمریکا و صهیونیسم بودیم.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه قرآن مجید از قدس به نام سرزمین مقدس و شریف یاد کرده است، گفت: متاسفانه برخی از کشورهای عربی به مذاکرات صلح دل بسته بودند اما با این اقدام دیدیم که آمریکا طرف مناسبی برای تعامل و مذاکره نیست.

سجادی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی از همان ابتدا نسبت به مذاکرات سازش فلسطین  هشدار داده بود، اضافه کرد: آمریکا فقط به دنبال تامین منافع صهیونیست‌هاست و در این راه ابایی از کشتن انسان‌های دیگر و ضایع کردن حق و حقوق آنان ندارد.

وی بیان کرد: قدس قبله مسلمانان و متعلق به مردم فلسطین است و به آنان تعلق دارد، متاسفانه برخی کشورهای متهجر منطقه همچون عربستان پس پرده با صهیونیست‌ها هماهنگ هستند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری این اقدام ترامپ حقانیت بیشتر جمهوری اسلامی را در قضیه فلسطین نشان داد، گفت: این هفته اجلاس فوق العاده سران سازمان همکاری اسلامی با محوریت قضیه فلسطین برگزار می‌شود و لازم است آنان اقدام عملی و مشخصی داشته باشند تا آمریکا از تصمیمش عقب نشینی کند.

گفتنی است که اجلاس فوق العاده سران سازمان همکاری اسلامی با محوریت بررسی اعلام پایتختی قدس برای رژیم جعلی صهیونیستی چهارشنبه این هفته در ترکیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار