تیم ملی هندبال کشورمان از چند روز دیگر برنامه‌های آماده سازی خود برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهان را آغاز می‌کند.

نگاهی به برنامه‌های تیم ملی هندبال در آستانه مسابقات هرمانی آسیابه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی هندبال مردان کشورمان از چند روز دیگر برنامه‌های خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا و انتخابی جهان آغاز می‌کند. قرار است رقابت‌های قهرمانی هندبال آسیا از ۲۸ دی تا ۸ بهمن به میزبانی کره جنوبی برگزار شود و تیم ملی کشورمان در گروه نخست این رقابت‌ها با کشور‌های عراق و ژاپن هم گروه است.

تیم ملی هندبال کشورمان در این دوره از رقابت‌های قهرمانی آسیا با هدایت ماچوک به میدان می‌رود. او پیش از این هم در ایران حضور داشته و توانسته با تیم ملی هندبال کشورمان به عنوان نایب قهرمانی مسابقات آسیایی گوانگژو برسد و جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را هم کسب کند.

ماچوک قرار است ۲۲ آذر به تهران بیاید و پس از برگزاری رقابت‌های لیگ برتر اسامی ملی پوشان را در ۲۳ آذر اعلام کند. تیم ملی هندبال کشورمان پس از آن قرار است از ۲۴ آذر به مدت ۶ روز در تهران تمرین کند و ۳۰ آذر راهی اسلوونی شود. ملی پوشان کشورمان در اسلوونی علاوه بر برپایی اردو بازی دوستانه هم برگزار می‌کنند و در تاریخ ۱۵ آذر به قطر می‌روند تا به مدت یک هفته هم یک بازی دوستانه دیگر برگزار کنند و هم به اردوی خود ادامه دهند.

شاگردان ماچوک قرار است ۲۴ دی راهی کره جنوبی شوند تا نخستین دیدار خود را در تاریخ ۲۸ دی انجام دهند.

گروه بندی رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا به شرح زیر است:

گروه یک: ایران – عراق – ژاپن

گروه دو: بحرین – عمان – ازبکستان – استرالیا

گروه سوم: کره جنوبی – امارات – هند – بنگلادش

گروه چهارم: قطر – عربستان – چین – نیوزلند

انتهای پیام /

برنامه‌های تیم ملی هندبال مردان ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار