رئیس سازمان لیگ هندبال کشورمان گفت: رقابت‌های نیم فصل دوم لیگ برتر هندبال بانوان کشور از ۲ هفته دیگر پیگیری می‌شود.

مراد کرمی رئیس سازمان لیگ هندبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره پرقابت های لیگ برتر هندبال بانوان کشورمان گفت: رقابت های پایانی  نیم فصل نخست لیگ برتر بانوان کشورمان روز گذشته با برگزاری 3 دیدار پیگیری شد و این رقابت ها به پایان رسید. 

او افزود: این رقابت ها به مدت 2 هفته تعطیل است و پس  از ان دوباره پیگیری می شود تا پیش از پایان سال به پایان برسد. همچنین در این مدت تیم ها می توانند اقدام به جذب بازیکن کنند.

رئیس سازمان لیگ هندبال کشورمان درباره امکان جذب بازیکن پس از تعطیلات نیم فصل بیان داشت: تیم های مختلف در بخش بانوان و آقایان می توانند پس از تعطیلات نیم فصل هم 2 بازیکن جذب کنند.

او ادامه داد 2 تیم برتر رقابت های لیگ برتر بانوان و آقایان در پایان فصل جواز حضور در رقابت های قهرمانی جام باشگاه های آسیا را کسب می کنند و دو تیم پایانی هم به یک دسته پائین تر سقوط می کنند.

کرمی درباره زمان توقف بازی های لیگ برتر آقایان گفت: قرار است پس از برگزاری یک هفته دیگر از مسابقات لیگ برتر آقایان این رقابت ها به مدت 45 روز تعطیل شود تا اردوی تیم ملی برگزار شود. پس از بازگشت تیم ملی از مسابقات قهرمانی آسیا هم رقابت های این دوره از رقابت های لیگ برتر در 5 هفته دیگر برگزار می شود تا در تاریخ 17 اسفند به پایان برسد.

انتهای پیام /

اظهارات رئیس سازمان لیگ هندبال کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار