رئیس سازمان لیگ هندبال کشورمان گفت: جلسه کمیته انضباطی همین هفته برگزار می‌شود تا آرای بازی تیم‌های سپاهان و نفت و گاز گچساران اعلام شود.

کرمی : جلسه کمیته انضباطی برگزار می شود / ارای بازی نیمه تمام لیگ را اعلام می کنیممراد کرمی رئیس سازمان لیگ فدراسیون هندبال در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،، درباره اتفاقات بازی روز جمعه میان تیم های سپاهان اصفهان و نفت و گاز گچساران گفت: 7 دقیقه مانده به زمان پایان این بازی ، تیم نفت و گاز گچساران با نتیجه 21 - 12 از سپاهان جلو بود که متاسفانه یکی از بازیکنان تیم سپاهان هواداران تیم نفت و گاز گچساران را تحریک می کند و هواداران هم در واکنش به این اتفاق دو بطری به داخل زمین پرتاب می کنند در نتیجه بازیکنان سپاهان از زمین خارج می شوند و بازی نیمه تمام رها می شود.

او افزود: گزارش این بازی به فدراسیون رسیده است و قرار است تا روز دوشنبه جلسه کمیته انضباطی برای بررسی این اتفاق تشکیل شود تا تصمیم نهایی درباره این بازی گرفته شود.

کرمی در ادامه و درباره برنامه مسابقات لیگ گفت: تیم های لیگ برتری در این هفته استراحات می کنند البته تیم های نفت و گاز گچساران و پتروشیمی مارون در این هفته بازی معوقه خود را برگزار می کنند . پس از ان هم در تاریخ 12 و 19 آبان بازی های هفته ششم و هفتم برگزار می شود تا رقابت های دور رفت لیگ برتر هندبال به پایان برسد.

او در پایان ادامه داد: پس از پایان رقابت های هفته هفتم تیم نفت و گاز گچساران برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا راهی هند می شود و سایر تیم ها در این مدت بازی نخواهند داشت.

انتهای پیام /

اظهارات رئیس سازمان لیگ هندبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار