حجت الاسلام و المسلمین کلانتری از تشکیل پرونده انضباطی برای دانشجویان متخلف روز دانشجو دانشگاه آزاد واحد نجف آباد خبر داد.

تشکیل پرونده انضباطی برای دانشجویان دانشگاه آزاد واحد نجف آباد اصفهانحجت الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌ و گو با  خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص رقص و پایکوبی در دانشگاه آزاد واحد نجف آباد اصفهان که در روز دانشجو شاهد بودیم، گفت: بعد از سخنرانی خطیب نماز جمعه و سخنرانی پدر شهید حججی متاسفانه در بخش دوم مراسم دور از شان دانشجو، استاد و عرصه دانشگاه در کمال ابتذال چندین دانشجو به رقص و پایکوبی اقدام کردند.

وی ادامه داد: در این خصوص برای  دانشجویان خاطی کمیته انضباطی دانشگاه پرونده انضباطی تشکیل داد و براساس قانون با این دانشجویان برخورد خواهد شد.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: به هرحال  با افرادی که در برنامه رسمی دانشگاه اخلال به وجود بیاورند و باعث برهم زدن فضای این مراسم ها شوند برخورد جدی و صریحی می شود.

کلانتری افزود: در این خصوص رئیس هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی به رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد نامه ای ارسال و تاکید کرد جلوی اینگونه اتفاقات هرچه سریع‌تر گرفته شود.

وی گفت: پس از ارسال نامه این افراد همان روز شناسایی و تحویل کمیته انضباطی شدند.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی یادآورشد: مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی باید طوری عمل کنیم که دانشجویان و اساتید دانشگاه به این باور برسند که به رهنمودهای  رهبری جامه عمل بپوشانند.

انتهای پیام/

تحویل دانشجویان متخلف در دانشگاه نجف آباد به کمیته انضباطی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۲۰ آذر ۱۳۹۶
فقط اخراج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۲۰ آذر ۱۳۹۶
با دانشجویان متخلف برخورد جدی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۲۰ آذر ۱۳۹۶
با این افراد باید برخورد جدی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۲ ۲۰ آذر ۱۳۹۶
واقعا بعضیا دشمن شادی ان
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۲۶ ۱۹ آذر ۱۳۹۶
با دانشجویان متخلف باید برخورد جدی شود .
آخرین اخبار