رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان گفت: گران‌فروشی و کم‌فروشی‌ وعدم درج قیمت از عمده‌ترین تخلفات صنفی در کردستان است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،فرزاد سردار زاده  با اشاره به انجام هزارو ۸۷۷ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی سطح بازار استان طی هفته گذشته، گفت: در این بازرسی ها ۶۵ مورد تخلف کشف شده است.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه ۴۷ فقره پرونده برای واحد های متخلف صنفی و غیر صنفی تشکیل شده است، عنوان کرد: عمده این تخلفات گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت است که در این پرونده ها در مجموع ۱۴۳ میلیون و ۶۲۹ هزارریال جریمه برای متخلفان در نظر گرفته شده است .

رییس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان بیان کرد: در مدت یاد شده از طریق ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های استان ۷۳مورد گزارش مردمی دریافت ودر رسیدگی به آنها ۱۷ مورد تخلف احراز شد که در این زمینه پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

سردارزاده بیان کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت وغیره  واحدهای مختلف صنفی مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ و یا بامراجعه به ادارات تابعه در شهرستان ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه نموده و موارد تخلف را گزارش کنند.

انتهای پیام/م

کشف ۶۵ مورد تخلف از بازارهای صنفی کردستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.