فرمانده پایگاه دریابانی آبادان از کشف 60 هزار قلم لوازم آرايشی-بهداشتی طی بازرسی‌های انجام شده از شناور باری حامل کالای قاچاق در آبراه اروند خبر داد.

کشف 60 هزار قلم لوازم آرايشی بهداشتی در آبراه اروندبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ محمد علی موسیوند فرمانده پایگاه دریابانی آبادان اظهار کرد: در راستای جلوگیری از ورود کالای قاچاق به چرخه اقتصاد داخلی کشور و مبارزه با قاچاقچیان سوخت و کالا، ماموران پایگاه دریابانی آبادان مستقر در ناوگروه شناوری روز گذشته موفق شدند با اتخاذ تدابیر اطلاعاتی و انجام عملیاتی دقیق و برنامه‌ریزی شده، یک فروند شناور باری حامل کالای قاچاق را در آبراه اروند متوقف کنند.

فرمانده پایگاه دریابانی آبادان در ادامه گفت: در بازرسی ماموران از شناور توقیف شده ۵۹ هزار و چهارصد ۶ قلم انواع لوازم آرایشی بهداشتی، ۶۰۰ دستگاه ترازوی دیجیتال و ۷ هزار و سیصد و نود و دو عدد گریس ۱۰۰ گرمی خودرو که قاچاق و بدون مجوز قانونی بارگیری شده بود را کشف شد.

وی درپایان با اشاره به دستگیری ۶ متهم در این زمینه افزود: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۳ میلیارد و نهصد میلیون ریال برآورد کردند که پس از تکمیل پرونده مقدماتی به همراه متهمان تحویل مراجع ذیصلاح شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار