فرمانده دریابانی استان هرمزگان از کشف بالغ بر ۹۶ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق طی یک هفته گذشته در مرزهای دریایی استان هرمزگان خبر داد.

کشف بالغ بر 96 ميليارد ريال کالای قاچاق در يک هفته گذشته در مرزهای هرمزگانسرهنگ علی اصغرخرم روی فرمانده دریابانی استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به تشدید گشت‌های دریایی و ساحلی در مرز‌های استان هرمزگان اظهار کرد: در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی مرزبانان این استان تلاش و همت خود را برای اجرای این مهم به کار بسته و مبارزه خود را با متخلفان اقتصادی دو چندان کرده اند.

وی با بیان اینکه مبارزه جدی با ورود کالای قاچاق و برخورد با آن به صورت ویژه در دستور کار اطلاعاتی و عملیاتی مرزبانان استان قرار گرفته است، گفت: در همین راستا مرزبانان استان طی یک هفته گذشته با اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز در بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ کیلومتر از سواحل و ۱۴ جزیره استان با توقیف ۳۳ دستگاه خودرو و شناور موفق شدند بیش از ۹۶ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق را در مرز‌های استان متوقف کنند.

سرهنگ خرم روی اظهار داشت:در همین راستا ۶۴ متهم متخلف اقتصادی نیز با کار‌های اطلاعاتی، تحویل مراجع مسئول شدند.

فرمانده دریابانی هرمزگان کشف بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر را از دیگر دستاورد‌های مرزبانان استان در اجرای این طرح برشمرد.

وی افزود:در یک هفته گذشته ۹۶ میلیارد و ۱۹ میلیون و ۱۱۰ هزار ریال انواع کالای قاچاق شامل ۵۶ هزار کیلوگرم برنج، ۴۵ هزار و ۶۳۶ پاکت آبمیوه،۶ هزار و ۴۹۴ ثوب البسه، ۱۵ هزار و ۳۲۰ لیتر روغن خوراکی، ۳۱ هزار و ۴۱۰ کیلوگرم شکر، ۵ هزار و ۶۴۰ کیلوگرم چای،۱۱ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت، ۶۶۹ دستگاه انواع لوازم برقی و هزاران قلم انواع اقلام قاچاق دیگر کشف و ضبط شد.

فرمانده دریابانی هرمزگان نقش مرزنشینان استان را در افزایش کشفیات کالای قاچاق در استان را بسیار موثر و مثبت ارزیابی کرد و از مرزنشینان هرمزگانی خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف در ساحل و دریا مراتب را به مقر‌های دریابانی در سطح استان اطلاع تا با متخلفان برخورد شود.

انتهای پیام/

 اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مرز‌های دریایی هرمزگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار