مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان گفت: هزار و ۶۳۲ واحد مسکن مهر در دولت یازدهم در جنوب این استان به بهره برداری رسیده است.

بهره برداری از ۱۶۳۲ واحد مسکن مهر در جنوب سیستان و بلوچستانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، ایوب کرد  مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ساخت چهار هزار و ۱۶۲ واحد مسکن مهر در جنوب سیستان و بلوچستان در دستور کار قرار گرفت که تا کنون بیش از سه هزار و ۶۳۶ واحد به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: پروژه‌های مسکن مهر جنوب سیستان و بلوچستان در سه شهر ایرانشهر، چابهار و کنارک در حال ساخت است که تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسند.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان گفت:۶۰ درصد از کل مسکن مهر جنوب این استان در چابهار قرار دارد.

کرد با اشاره به اهمیت بافت‌های تاریخی در جنوب سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مطالعات برای نوسازی و بهسازی بافت تاریخی بیت رهبری و قلعه ناصری در ایرانشهر انجام و کار انتخاب پیمانکار نیز به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به سکونت گاه‌های غیررسمی افزود: بزرگترین سکونتگاه غیر رسمی کشور در روستای کمب چابهار در جنوب سیستان بلوچستان قرار دارد که در سفر‌های مسئولان بررسی و مطالعات آن انجام شده و در طرح بازآفرینی شهری برای ارتقاء کیفیت زندگی ساکنان آن تصمیماتی نیز اتخاذ شده است.

وی ادامه داد: همچنین در نیکشهر و سرباز مطالعات سکونتگاه‌های غیررسمی انجام و برنامه‌های آن با اولویت تدوین شده است.

استان سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی راه‌های ارتباطی دارای ۲ اداره کل راه و شهرسازی در زاهدان مرکز این استان و ایرانشهر است.

انتهای پیام/ع

بهره برداری از پروژه های مسکن مهر درایرانشهر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار