مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر از برگزاری جنگ شادی میلاد نور در این شهرستان خبر داد.

برگزاری جنگ شادی میلاد نور در ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ جمالی زاده ، مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: با توجه با اینکه همه ساله در ایام دهه فجر در شهرستان ملایر جنگ شادی برگزار می شود، امسال به علت تقارن ایام دهه فجر با ایام فاطمیه(س) تصمیم گرفتیم جنگ شادی را زودتر و به مناسبت هفته وحدت برگزار کنیم.

 وی با بیان اینکه این برنامه از ١٣ تا ٢٧ آذر ماه توسط گروه هنری «یاس کبود» وابسته به این اداره در مجتمع فرهنگی و هنری ملایر در حال برگزاری است، افزود: این جنگ شامل برنامه‌های متنوع و شاد از قبیل اجرای نمایش طنز، مسابقه، اجرای موسیقی و صندلی داغ  است.

 مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر تصریح کرد: سانس‌های صبح این برنامه از ساعت ٩ تا ١٣ ویژه مدارس و مهد کودک‌ها و سانس‌های بعد از ظهر نیز ساعت ١٥:٣٠ تا ١٧ و ١٧:٣٠ تا ١٩ برای اجراهای عمومی در نظر گرفته شده است.

 غلامرضا جمالی زاده اظهار امیدواری کرد: با توجه به تبلیغات گسترده، برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های صورت گرفته همشهریان از این جنگ استقبال و استفاده کنند.

 وی یادآور شد: به مناسبت روز جهانی معلولان و با هدف ایجاد روحیه نشاط در بین این قشر گروه هنری یاس کبود با همکاری این اداره، این جنگ را در ١٣ آذرماه، برای  ١٥٠ نفر از این قشر برگزار کرد.

انتهای پیام/ ش

جنگ شادی در ملایر برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.