نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: وحدت و انسجام بین مسلمانان با اعلام پایتختی قدس برای رژیم صهیونیستی افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته افزود: نتیجه مهم اعلام این پایتختی، افزایش اتحاد بین مسلمانان جهان و برچیده شدن بساط جنگ و ناامنی در منطقه است که به یاری خدای متعال این پیروزی بر ظلم سرعت خواهد گرفت.

امام جمعه قزوین گفت: طی سالیان گذشته با عملکرد جنایتکارانه آمریکا در یمن، عراق و سوریه و دیگر کشور‌های جهان آبرویی برای سران این کشور باقی نمانده بود و در همین زمینه برای پنهان کردن شکست‌های خود برنامه جدیدی با عنوان اعلام پایتختی قدس برای اسراییل به راه انداختند.

وی اضافه کرد: رییس جمهور ناپخته، عجول و نادان آمریکا با این کار، حتی در بین حامیان خود تنها مانده است و با این اقدام عجولانه نابودی رژیم جعلی صهیونیستی چندین سال جلو افتاد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت:: ما به رییس جمهور آمریکا توصیه می‌کنیم کمی تاریخ و جغرافیای گذشته کشور خود را مطالعه کند که در سوریه، عراق، یمن و بحرین چه اقداماتی را شروع کردند و امروز چه شرایطی دارند.

وی عنوان کرد: آیا آمریکا در عراق با شروع جنگ و فتنه به نتیجه دلخواهش رسید؟ امروز آمریکا با حمایت از اسراییل زمینه نابودی سریع‌تر این رژیم جعلی را فراهم می‌کند و در این آتش به پا شده خودش نیز گرفتار خواهد شد.

نماینده، ولی فقیه در استان گفت: قرآن می‌فرماید هرگز کافران آرزوی مرگ نمی‌کنند، زیرا به دلیل جنایت‌هایی که داشته اند، اعتقادی هم به مرگ و قیامت ندارند.

خطیب جمعه قزوین افزود: ما با توجه به این آیه قرآن به سران صهیونیستی اعلام می‌کنیم مردم دنیا اجازه ظلم و تجاوز بیشتری را در قدس نخواهند داد و مردم مسلمان و غیرمسلمان در مقابل زیاده خواهی و غلط امریکا و اسراییل می‌ایستند.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: وظایفی که خدای متعال درخصوص مقابله با ظلم و استکبار جهانی برعهده ما قرار داده این است که دشمن باید از ما درشتی، خشونت و جدیت ببیند، مثل این جمله رهبری که فرمودند: اگر اسراییل غلطی بکند این کشور را با خاک یکسان می‌کنیم.

وی اضافه کرد: اگر ما بجای درشتی و اعلام موضع جدی به نرمش و مذاکره روی آوردیم و به حرف خدای متعال توجه و اعتماد نکردیم خداوند از ما حمایتی نخواهد کرد؛ درشتی به دشمن در عصر امروز به معنای ساخت موشک، تهدید دشمن و حضور در مرز‌های اسراییل است.

خطیب جمعه قزوین ابراز کرد: عده‌ای مسلمان هستند، مسئولیت نیز دارند و باید سخنگوی حقایق قرآنی باشند، اما هیچگاه لیاقت این را ندارند که در مقابل صهیونیست‌ها واکنش جدی نشان دهند.

وی بیان کرد: پیروی از امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب لیاقت می‌خواهد که برخی از آن بی بهره اند و برخی نه تنها حرف جوانمردانه از زبانشان شنیده نمی‌شود، بلکه ناجوانمردانه رفتار می‌کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان گفت: مؤمنان، نیرو‌های نظامی و همه ملت بسیجی ما خودشان را آماده کرده اند تا همواره در مقابل صهیونیست‌ها با جدیت ایستادگی کنند و آنجا که لازم است سخن محکم و جدی مطرح کنند و آنجا که لازم است عمل کنند، موشک هایشان را علیه صهیونیست‌ها به کار می‌گیرند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با اشاره به پیروزی‌های جدید جبهه مقاومت و کشته شدن «علی عبدالله صالح»، گفت: «علی عبدالله صالح» منافق و فتنه گری خطرناک بود که لباس خودی پوشیده بود و همانطور که در این اتفاق خودش راهی جهنم شد، مهره‌های اصلی او نیز راهی جهنم شدند.

امام جمعه قزوین همچنین با اشاره به ایام شهادت آیت الله دستغیب بیان کرد: بدن مطهر این شهید بزرگوار در محراب توسط منافقین قطعه قطعه شد و امیدوارم نام و یاد شهدای بزرگوار را فراموش نکنیم.

انتهای پیام /

 

خطبه‌های نماز جمعه قزوین در هفدهم آذر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.