نایب‌رئیس هیأت کشتی استان اصفهان گفت: کشتی ورزش اول ایران بوده و اصفهان نیز به عنوان مهد فرهنگ و تمدن معروف است و انتظار می‌رود میزبانی جام باشگاه‌های جهان به بهترین شکل انجام شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ایرج حیدری امروز در نشست خبری چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از جلسه‌ای که با حضور رئیس و مسؤولان فدراسیون کشتی برگزار شد، میزبانی مسابقات کشتی جام باشگاه‌های جهان را به اصفهان اعطا شد.

وی افزود: مقرر شد کادر اجرایی مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان که در تهران برگزار می‌شود، برای همکاری جهت برگزاری مسابقات کشتی فرنگی این رویداد بزرگ، در اصفهان حضور پیدا کنند.

نایب‌رئیس هیأت کشتی استان اصفهان تصریح کرد: با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر اصفهان و سایر ارگان‌ها و نهادها، میزبانی یکی از  بزرگ‌ترین رویدادهای وررزشی بین‌المللی را بر عهده داشته‌ایم و امیدواریم از این میزبانی نمره قبولی بگیریم زیرا کشتی ورزش اول ایران بوده و اصفهان نیز به عنوان مهد فرهنگ و تمدن معروف است.

وی خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی جزئیات برگزاری مسابقات، از طریق روابط عمومی و کانال تلگرامی هیأت به اطلاع علاقه‌مندان خواهد رسید.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار