رئیس اداره بهداشت امداد و درمان نیروی زمینی ارتش و متخصص مغز، اعصاب گفت: تاکنون حدود دو هزار و ۲۰۰ نفر در بیمارستان صحرایی بخش ایرندگان شهرستان خاش تحت مداوا قرار گرفتند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، امیر سرتیپ دوم بابلی اظهار کرد: تاکنون از رزمایش مردم یاری ارتش جمهوری اسلامی ایران تعداد دو هزار و ۲۰۰ نفر از مردم محروم این منطقه از خدمات متخصصان به صورت رایگان بهره‌مند شدند.

دو هزار و ۲۰۰ نفر در بیمارستان صحرایی خاش مداوا شدند

وی تصریح کرد: متخصصان جراحی عمومی، ارتوپدی، زنان و زایمان، قلب و عروق، اطفال، طب اورژانس، بیهوشی، عفونی، رادیولوژی، چشم، دندانپزشکی، آزمایشگاه و اطاق عمل صحرایی حضور دارند و به مردم این منطقه خدمات رسانی می‌کنند.

سرتیپ دوم بابلی گفت: از روز شروع این بیمارستان یک بیمار را که آپسه بسیار شدیدی در ناحیه پیشانی داشت و از درد زیادی رنج می‌برد، مورد عمل جراحی قرار گرفت که پس از چندروز بستری و دریافت آنتی بیوتیک و بهبودی کامل ترخیص خواهد شد.

وی افزود: هدف از برپایی این بیمارستان ارائه خدمات به مردم و ترویج وحدت و همدلی بین آحاد مختلف جامعه است و این پزشکان از تهران به صورت داوطلبانه در این رزمایش و طرح جهادی شرکت کردند.

رئیس اداره بهداشت امداد و درمان نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: این بیمارستان صحرایی به مناسبت هفته وحدت و میلاد خجسته پیامبر رحمت و مهربانی در روستای ده رئیس بخش ایرندگان شهرستان خاش به مدت یک هفته از ۱۲ آذر لغایت ۱۷ برپا شده است.

وی گفت: افراد مراجعه کننده از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه تا ۱۵ و ۳۰ دقیقه هر روز می‌توانند حاضر شوند و در مرکز جامع سلامت ده رئیس بیمارستان پیامبر اعظم زاهدان از خدمات ارائه شده، بهره ببرند.

تیم‌های پزشکی ارتش در تمام نقاط کشور خدمت رسانی می‌کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.