رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: نمایشگاه عکسی با عنوان میهمان عراق در مجتمع فرهنگی و هنری ملایر برپا شد .

برپایی نمایشگاه عکس میهمان عراق در ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ غلامرضا جمالی‌زاده بیان کرد: در این نمایشگاه، سروش کریمی دانشجوی کارشناسی رشته معماری و دبیری دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران، تعداد ۳۰ اثر هنر عکاسی خود را از پیاده‌روی امسال در اربعین حسینی(ع) با عنوان میهمان عراق به معرض نمایش گذاشته است .

وی ادامه داد: این دانشجوی خوش‌ذوق، هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی فضای حقیقی و واقعی عراق و میهمان‌نوازی مردم این کشور در پیاده‌روی اربعین حسینی(ع) اعلام و اظهار امیدواری کرده است که این مجموعه، گویای حقیقت باشد .

جمالی‌زاده با اشاره به رویکرد اجتماعی نمایشگاه از زبان بازدیدکنندگان، گفت: علاقمندان می‌توانند جهت بازدید از این نمایشگاه تا ۱۵ آذر و از ساعت ۸ تا ۱۴ به شهرک ولیعصر(عج)، میدان قائم(عج)، مجتمع فرهنگی هنری مراجعه کنند .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر در ادامه با اشاره به برگزاری برنامه‌های جنبی بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان در ملایر، اظهار کرد: نمایش صحنه‌ای شاد و موزیکال «زندگی بسیار کوتاه است» کار گروه نمایشی صوفیا وابسته به این اداره به عنوان نمایش جنبی بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان از ۱۱ آذر در مرکز آموزش هنر ملایر به روی صحنه رفت و با استقبال خوب کودکان مواجه شد .

وی افزود: نسرین نعمتی کارگردان این نمایش است و این اثر هنری به نویسندگی مهدی مهدی‌آبادی، داستان زندگی یک آدم برفی را روایت می‌کند که با بارش برف ظاهر می‌شود و در طول نمایش دوستانی پیدا می‌کند و در نهایت تنها می‌ماند.

جمالی‌زاده خاطرنشان کرد: روژان جوادی، شهزاد شهابی، امیرعلی ملکی، مهتا اکبری، سینا هدایی، اسماء احمدوند، امیرعلی جوکار و نسرین نعمتی به عنوان بازیگر و آهنگسازی کار بر عهده منصور یوسفی است که بسیار شاد و موزیکال است .

وی یادآور شد: این نمایش کودکانه به عنوان نمایش جنبی بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان از ۱۱ تا ۱۳ آذر با ۵ بار اجرا، شور و نشاط خاصی به کودکان داد و آخرین اجرای این نمایش هم فردا سه‌شنبه ۱۴ آذر از ساعت ۱۱ تا ۱۲ صبح در سالن مرکز آموزش هنر خواهد بود.

انتهای پیام/ د

افتتاح نمایشگاه عکس در ملایر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.