مدیر هنری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: هم‌زمان با برپایی نمایشگاه عکس و پوستر «گنج جنگ» کارگاهی آموزشی با عنوان «عکاسی جنگ» و «عکاسی بحران» در نگارخانه «نگاه‌نو» همدان برگزار می‌شود.

برگزاری کارگاه عکاسی با عنوان «عکاسی جنگ» در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ؛ امین لطفی شهپر مدیر هنری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همداناظهار داشت: هم‌زمان با برپایی نمایشگاه عکس و پوستر «گنج جنگ» کارگاهی آموزشی با عنوان «عکاسی جنگ» و «عکاسی بحران» در نگارخانه «نگاه‌نو» همدان برگزار می شود.

وی افزود: این کارگاه آموزشی به مناسبت ایام گرامی‌داشت هفته بسیج و در حاشیه برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر دفاع مقدس «گنج جنگ» برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه حضور و شرکت در کارگاه آموزشی «عکاسی جنگ» و «عکاسی بحران» برای همه علاقه‌مندان به هنر عکاسی رایگان است، تصریح کرد: «سعید کرمی» و «عبد‌الرحمن رافتی» از عکاسان خبری و مستند‌سازان استان همدان به عنوان مدرس در این کارگاه حضور خواهند داشت.

لطفی شهپر هم‌چنین خاطرنشان کرد: در روزهای آینده نیز شاهد برگزاری کارگاه آموزشی گرافیک در این نمایشگاه خواهیم بود که امیدواریم مورد استقبال علاقه‌مندان به هنر گرافیک نیز قرار بگیرد.

وی در پایان تصریح کرد: کارگاه آموزشی «عکاسی جنگ» و «عکاسی بحران» عصر امروز (سه شنبه) از ساعت 15:30 تا 17:30 در محل نگارخانه «نگاه‌نو» واقع در آرامگاه بوعلی سینا همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ د.ا

کارگاه عکاسی با عنوان «عکاسی جنگ» در همدان برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.