دوره آموزش فیلمسازی سال ٩٧-٩٦ انجمن سینمای جوان زنجان با حضور ۱۸ هنرجو در فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان آغاز به‌کار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ بیگلی، سرپرست انجمن سینمای جوانان دفتر زنجان در خصوص دوره آموزشی فیلمسازی گفت: این دوره شامل دروس آشنایی با سینما، کارگاه تجربه اول، عکاسی، کارگاه ایده تا فیلمنامه، کارگردانی، فیلمبرداری، نشست فیلم کوتاه و گفتگو، تدوین، صدا، کارگاه تدوین و صداگذاری، کارگاه فیلمسازی مستند، کارگاه فیلمسازی داستانی، کارگاه فیلمسازی تجربه‌گرا و پروژه پایانی است.

وی مدت زمان این دوره را ۳۰ هفته اعلام کرد و افزود: هنرآموزان در مجموع ۳۵۴ ساعت آموزش خواهد دید.

بیگلی  یکی از ویژگی‌های این دوره را کارگاهی محور بودن آن دانست و افزود: همه این دورس در سه گام تقسیم‌بندی شده و هنرجویان حاضر در این دوره آموزشی پس از موفقیت در آزمون ورودی ، مجوز حضور در این دوره آموزش فیلمسازی را دریافت خواهند کرد.

این مقام مسئول  معیار انتخاب مدرسان دروس را بر اساس توانایی‌های علمی و عملی آنان اعلام کرده و ادامه داد: مدرسان باید در زمینه شناخت سینما و همچنین ساخت فیلم‌های موفق در حوزه فیلم کوتاه با تجربه باشند. همچنین سابقه تدریس در عرصه سینما در رشته‌های فیلمبرداری و تدوین و صدا داشته و با تایید شورای آموزش ستاد مرکزی انجمن سینمای جوانان ایران انتخاب شوند.

انتهای پیام/ر


فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان میزبان دوره آموزش فیلمسازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.