طراحي و ساخت سامانه كنترل پیشرفته در پالایشگاه هاشمی نژاد

رئيس تعميرات ابزاردقیق شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد از طراحي و ساخت سامانه كنترل پیشرفته ( DCS ) با استفاده از توان و دانش بومی متخصصان داخلی در این مجتمع گازی خبر داد.

طراحي و ساخت سامانه كنترل پیشرفته در پالایشگاه هاشمی نژادبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ علي بيات رئيس تعميرات ابزاردقیق شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد گفت : سامانه كنترل پیشرفته ( DCS ) یکی از مشهورترین برندهای هاي كنترلي در اروپا و مطابق با دانش روز دنیا می باشد که با همکاری شركت هاي دانش بنيان پارك علم و فناوري خراسان بومی سازی شده است.

وی افزود: امروزه سامانه هاي كنترل عملیات در واقع به منزله مغز متفکر واحدهای عملیاتی هستند که فرایندهای صنعتی بوسیله آن مدیریت می شوند.

بيات ادامه داد: سامانه كنترلي فوق برای نخستین بار در ایران طراحی و ساخته شده و بنا داریم آن را به دیگر پالایشگاه های گازی کشور و صنایع مشابه معرفی کنیم.


رئيس تعميرات ابزاردقیق شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد با بیان اینکه بومی سازی این سامانه پركاربرد و استفاده گسترده آن ها در صنایع از خروج میلیون ها دلار ارز از کشور جلوگیری خواهد کرد گفت : با این اقدام گام مهمی در جهت تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و توجه به تولید داخل و دستيابي به فناوری روز دنيا و دانش بومي آن در اتوماسيون صنعتي است .

انتهای پیام// م.ه

 

ساخت سامانه كنترل پیشرفته در پالایشگاه خانگیران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.