معاون استانداری سمنان گفت : رفع بیکاری جوانان دانش آموخته استان سمنان در گرو توجه به طرح های دانش بنیان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ محمود قنبری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت : هیچ زمانی متوسط بیکاری در استان بالاتر از میانگین کشور نبوده و باید با توجه به علوم پایه و دانش بنیان برای افزایش اشتغال پایدار دراستان سمنان تلاش کرد.

وی اظهارداشت : باید برای ورود طرح های دانش بنیان به بخش های صنعتی و اقتصادی استان بیشتر تلاش شود و برای کاهش آمار بیکاری جوان دانش آموخته در سمنان مسوولان دستگاه اجرایی تدبیر کنند.

قنبری با بیان این که بخش خصوصی در برنامه های اقتصادی همواره بسیار جلوتر و موفق تر از بخش دولتی در استان است، اظهار داشت : آمارها بیانگر رشد بیکاری در میان بانوان و دانش آموختگان دانشگاهی در سمنان است و باید با کمک بخش خصوصی با کاهش آمار بیکاری حرکت کرد.

معاون استانداری سمنان تصریح کرد : از طریق صندوق توسعه ملی برای ایجاد اشتغال در روستاها تسهیلات کم بهره در نظر گرفته شده که به کاهش آمار بیکاری در بین جوانان دانش آموخته استان تاثیرگذار است.


وی افزود : رفع بیکاری جوانان دانش آموخته استان سمنان در گرو توجه به طرح های دانش بنیان و ارایه تسهیلات کم بهره برای کارآفرینی است.


انتهای پیام / ذ


لزوم ارایه ارایه تسهیلات کم بهره برای کارآفرینی دانش آموخته های استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.