در قالب کاروان راهیان نور ۹۰ نفر از دانش‌آموزان پسر شهرستان کوثر به مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرهنگ دوم پاسدار محرم پوررحمان فرمانده سپاه کوثر در مراسم اعزام دانش‌آموزان شهرستان کوثر به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اظهار داشت: در قالب کاروان راهیان نور  90 نفر از دانش‌آموزان پسر شهرستان کوثر به مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور اعزام شدند که این یک حرکت والا برای دستیابی به اهداف ارزشمند انقلاب اسلامی است.

وی افزود: حضور در این مناطق فرصت بسیار مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که تمام تلاش ما بر این است نسل جوان و امروزی کشورمان از این دستاوردها آگاه باشند و بدانند که امنیت و اقتدار کنونی کشورمان در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری و رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدای والامقام به دست آمده است.

فرمانده سپاه کوثر گفت: هشت سال جنگ تحمیلی دفاع مقدس خیلی چیزها را به ما آموخت که درس فداکاری و ایثار در راس آن قرار دارد که باید این مهم هیچ وقت به باد فراموشی سپرده نشود و همه در هر برهه زمانی به رسالت خود برای پاسداری از اعتقادات اسلامی بپردازند.

پوررحمان بیان کرد: هم‌اکنون وقتی در این فضای معنوی قرار می‌گیریم حال و هوای خاصی ما را احاطه می‌کند که همراه با معنویت و خالص بودن است که به همین دلیل نیاز است متولیان برگزار کننده اردوهای راهیان نور مشارکت‌های لازم را در ارتباط با تداوم برگزاری اردوهای راهیان نور داشته باشند.

وی تصریح کرد: برگزاری برنامه‌های فرهنگی، یادواره‌های شهدا و سایر برنامه‌های با محور شهدا در دستور کار سپاه قرار دارد که از این پس نیز تمام تلاش خود را برای تداوم و هر چه بهتر و باشکوه برگزار شدن این مراسم انجام می‌دهیم تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

 

انتهای پیام/ع

کاروان راهیان نور فرصتی برای دستیابی به اهداف ارزشمند انقلاب اسلامی است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.