همزمان با چهارمین روز از جشنواره تئاتر کودک و نوجوان، ۱۱ نمایش صحنه ای و خیابانی، ملی و بین المللی در هشت سالن همدان اجرا خواهد شد.

اجرای ۱۱ نمایش صحنه ای و خیابانی در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ در چهارمین روز از بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، هفت نمایش در بخش صحنه‌ای و چهار نمایش در بخش خیابانی اجرا خواهد شد.

 «شب اسرارآمیز» اثری از عبد آتشانی از تهران در سه سانس 10، 15 و 17:30 در سالن اصلی بوعلی‌سینا اجرا می‌شود و «شینگ، شنگ شو» نام تئاتری است که در روز چهارم اجراها در پلاتوی مجتمع فرهنگی و هنری بوعلی‌سینا به کارگردانی مارگا کوپ در سانس های 10، 15 و 17:30 به روی صحنه می‌رود.

 نمایش «آهای تو دیگه کی هستی» ویژه نوجوانان به نویسندگی و کارگردانی اسدالله اسدی از اصفهان در سانس های 10، 15 و 17:30 در بخش مسابقه تئاتر ایران به مدت 65 دقیقه در سالن اصلی مجتمع شهید آوینی اجرا می‌شود.

 پلاتوی عبادی در این روز پذیرای نمایش «دشمن خدا» اثری از عمادالدین رجب لو از گرگان است در سانس های 10، 15 و 17:30 به صورت میهمان در جشنواره اجرا خواهد شد.

 «نصفه گوش» به نویسندگی هرما عاشیروف و کارگردانی الیاس دوردیف از ترکمنستان در سالن فجر، «دستمال من زیر درخت آلبالو گم شده» کاری از حامد ترابی از همدان در سالن نمایش اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از دیگر نمایش‌های این روز خواهد بود.

 «افسانه دیگ و کدو» اثری از هوشیاری و اسدی مرام، «سیاره فتالاموس»به کارگردانی بهداد بلیغ‌فر، «آش مهربانی» کاری از زهرا مریدی و «یک میهمانی ساده» اثری از مهدی حبیبی چهار نمایش خیابانی روز چهارم است که همچون روزهای گذشته در محوطه مجتمع شهید آوینی اجرا خواهد شد.

  در این روز کارگاه هنینگ فن گاف از کشور آلمان  با موضوع «ادبیات نمایشی برای نوجوانان ـ نقش متون نوشتاری در تئاتر» و کارگاه «مشق اکسیر» با تدریس مهدیه مهدوی از ساعت 9 تا 12 صبح در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان، واقع در میدان آرامگاه باباطاهر برگزار خواهد شد.

 انتهای پیام/ج

11نمایش خیابانی وصحنه ای در همدان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.