در راستای برقراری آرامش و امنیت هر چه بیشتر برخورد سریع و قاطع با متخلفان در حوزه شهری اردبیل انجام می‌شود.

 

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، یوسف خدادادی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل در نشست اعضای هیئت امنای بازار تاریخی اردبیل اظهار داشت:بررسی و حل مسایل و مشکلات بازیاران به عنوان یکی از اقشار مهم در جامعه از موضوعات مهم بوده که در این راستا تلاش می‌شود.

وی گفت: بازار به عنوان مرکز داد و ستد و کسب و کار از حیث مسائل اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و برخی مسائل دیگر بسیار مهم است و بی شک اتفاقات و رویدادهای آن نیز نظم، امنیت و آسایش جامعه را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد که بنا بر اهمیت بازار در جامعه ایجاب می‌کند تا مسئولان و متولیان در رفع مشکلات و مسائل بیش از پیش جدی بوده و در رونق آن همت کنند.

 معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل با انتقاد از عملکرد برخی دستگاه‌ها در عدم انجام وظایف ذاتی خود بیان کرد: متأسفانه عدم اجرای قوانین و وظایف ذاتی برخی از  دستگاه‌ها در گذشته سبب تشدید معضلات و مشکلات در شهر می‌شود.

خدادادی افزود: در همین راستا و به منظور مقابله و پیشگیری از آسیب‌های شهری به همت و ابتکار دادگستری استان مدیریت واحد پیشگیری از تخلفات شهری با همکاری 16 دستگاه در اردبیل راه‌اندازی شده است که همکاری و هماهنگی مطلوب بین دستگاه‌ها طی چندین سال اخیر موجب شده تا موفقیت‌های چشمگیری را این مدیریت به دست آورد.

 معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل تصریح کرد: البته بستر و ظرفیت مناسبی در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان برای مقابله با معضلات و مشکلات شهری ایجاد شده است که می‌تواند گره‌گشای بسیاری از گره‌ها و معضلات شهری باشد که از جمله آن می‌توان به سامانه سجام اشاره کرد که ظرفیت دریافت گزارشات مردمی به منظور برخورد سریع و قاطع با متخلفان ایجاد شده است.

 

انتهای پیام/ع

ضرورت برقراری امنیت و آرامش در اردبیل

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار