آثار عکاسی رضا عیسی‌پور، منتخب حضور در جشنواره جهانی هنر " پنسیلوانیا " شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رضا عیسی‌پور از هنرمندان باسابقه استان اردبیل که پیش از این با ارائه آثار خاص و منتخب هنری جواز حضور در بسیاری از جشنواره‌های داخلی و خارجی عکاسی را کسب کرده بود، منتخب حضور در مسابقات جهانی هنر دانشگاه بلومزمبورگ پنسیلوانیا شد.

پیش از این عیسی‌پور به عنوان عکاس و تصویربردار از سابقه کسب موفقیت در جشنواره دوسالانه فلورانس ایتالیا و رقابت‌های بین‌المللی ترکیه برخوردار بوده و در سال گذشته نیز با حضور در دانشکده صنعت گردشگری ورشوی لهستان، در جشنواره بین‌المللی عکاسی ویستولای این کشور در رقابت با بیش از 2 هزار و 500 آثار ارسال شده به عنوان عکاس برگزیده جشنواره معرفی شد.

راهیابی مجدد آثار عکاسی عیسی‌پور به یک جشنواره معتبر دیگر، این بار به کنفرانس جهانی هنر دانشگاه " بلومزمبورگ پنسسیلوانیا " نشانگر توانایی و استعداد بسیار بالای این هنرمند اردبیلی داشته و مطمئنا در سال‌های آینده اخبار بیشتری را از کسب موفقیت‌ این هنرمند جوان کشورمان خواهیم شنید.

نمایشگاه عکاسی پنسیلوانیا تا روز سه‌شنبه 14 آذرماه در گالری مرکز" گرینلی آمریکا " دایر بوده و در پایان با معرفی آثار برتر و رأی‌گیری نهایی به کار خود پایان خواهد داد.

جشنواره جهانی هنر پنسیلوانیا با شعار " هنر و جهانی شدن " دوره سوم خود را پشت سر گذاشته و با حضور آثار منتخب و برگزیده هنرمندانی از سراسر جهان جزء معتبرترین جشنواره‌های هنری شناخته می‌شود. 

 

انتهای پیام/ع

نمایشگاه عکاسی پنسیلوانیا در گالری مرکز" گرینلی آمریکا " دایر است


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.