معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی از بهره برداری مجدد ۴۸ واحد صنعتی راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان خبر داد.

بهره برداری مجدد از ۴۸ واحد صنعتی راکدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مجید علیخواه گفت: با حمایت دولت از صنعت، اقدامات موثری در راستای رفع موانع تولید صنایع مختلف تولیدی و صنعتی انجام شده و ۴۸ واحدصنعتی که قبلا بهره برداری شده بودند و به دلیل تامین مواد اولیه و نقدینگی تعطیل شده بودند مجدداً به چرخه تولید و فعالیت بازگشتند.

وی افزود: احیای مجدد این واحد‌ها کمک بسیاری به رونق اقتصادی استان خواهد کرد و یکی از دغدغه‌های ما در نشست‌ها با مدیران واحد‌های صنعتی بررسی مسائل مختلف آن‌ها است که در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مطرح و انجام می‌شود.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: از این تعداد ۱ واحد در بخش نساجی، تعداد ۲ واحد کانی غیرفلزی، تعداد ۲۵ واحد فلزی، تعداد ۷ واحد غذایی، تعداد ۱۰ واحد شیمیایی، تعداد ۱ واحد سلولزی و ۲ واحد برق الکترونیک با مجوع اشتغال ۹۰۰ نفر، به چرخه تولید بازگشتند.

علیخواه  با توجه به حمایت سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران خاطرنشان کرد: برای ایجاد رونق بیشتر و هرچه بهتر درواحد‌های صنعتی و تولیدی استان مشوقات و دستورالعمل‌های سازمان به صورت برنامه ریزی شده در حال انجام است تا واحد‌ها ازآن‌ها استفاده و بهره مندشوند.


انتهای پیام// ف. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.