مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خوزستان از صدور کارت شناسایی برای بیش از 500 نفر تبعه خارجی با هدف هویت دار کردن آن ها در اجرای طرح آمایش 12 خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حمید سیلاوی، مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خوزستان با اشاره به اجرای طرح آمایش 12 اظهار داشت: اتباع خارجی مقیم استان که دارای کارت آمایش 11 و هویت 10 می باشند، جهت شرکت در طرح آمایش 12 باید به این اداره کل مراجعه و نسبت به گرفتن نوبت جهت رسیدگی به پرونده و دریافت کارت جدید اقدام نمایند.

وی تصریح کرد: قرار بر این بود که این طرح در آبان ماه اجرا شود که بنا به تصمیم وزارت کشور، تاریخ این طرح جابجا و به آذر ماه جاری موکول شد که اکنون در دست اجرا می باشد.

سیلاوی اذعان داشت: کلیه اتباع خارجی مقیم خوزستان که دارای کارت موقت ( آمایش 11، هویت 10 و برگه های تردد بدل از کارت 90 روزه) می باشند، تا 15 آذر مهلت دارند جهت شرکت در این طرح مراجعه نمایند.

این مقام مسئول افزود: بدیهی است در صورت مراجعه نکردن امکان تمدید کارت های قدیم میسر نخواهد شد و فرد می بایست ظرف 3 ماه از کشور خارج شود. علاوه بر آن هیچگونه خدماتی به این گونه افراد داده نخواهد شد و به عنوان فرد غیرمجاز و غیرقانونی شناخته می شود.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خوزستان بیان داشت: برای اخذ نوبت، لازم است سرپرست خانوار با در دست داشتن مدارک اقامتی اعضاء خانوار خود به دفتر خدمات کفالت اتباع خارجی واقع در این اداره کل مراجعه نمایند.

وی در ادامه اذعان کرد: در صورتی که در خانوار از سال گذشته تاکنون وقایع تولد، ازدواج، طلاق و فوت و یا انتقال از سایر استان ها صورت گرفته و نسبت به اعلام آن اقدام نشده، ضرورت دارد قبل از هر اقدامی ابتدا سرپرست خانوار به اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی مراجعه تا مراحل ثبت تغییرات صورت گیرد.

حمید سیلاوی گفت: مهلت اجرای طرح تا تاریخ 30 آذر ماه سال جاری است و پس از تاریخ مذکور امکان ارائه هرگونه خدمات در کشور به این افراد مقدور نمی باشد، لذا ضروری است مشمولین طرح نسبت به دریافت کارت جدید خود در اسرع وقت اقدام نمایند.

انتهای پیام/گ

صدور کارت آمایش 12 برای اتباع خارجی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.