سرمربی تیم فوتسال زنان صنعت فجر شیراز گفت: گل برتری دانشگاه آزاد زمانی به ثمر رسید که بازی تمام شده بود.

ستاره زارع در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار تیمش مقابل دانشگاه آزاد در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتسال زنان ایران، گفت: واقعا ناراحت و عصبانی هستم زیرا در حق تیم من ظلم شد و ما نباید بازنده این بازی لقب می‌گرفتیم.

وی در توضیح این ادعا گفت: گل سوم دانشگاه آزاد در حالی رقم خورد که نزدیک به 10 ثانیه قبل، داور اعلام کرده بود تنها 4 ثانیه به پایان بازی مانده است و من اطمینان دارم که این گل بعد از وقت قانونی بازی به ثمر رسید.

زارع با تمجید از عملکرد شاگردانش گفت: من از بازی تیمم رضایت دارم اما واقعا حق ما این نیست که داوران با سوت های اشتباه خود زحماتمان را بی نتیجه کنند. ما مقابل تیمی قدرتمند مانند دانشگاه آزاد که چندین ستاره ملی پوش دارد خوب مقاومت کردیم و حتی می‌توانستیم برنده باشیم اما حقمان خورده شد و حالا باید دست خالی تهران را ترک کنیم.

سرمربی تیم شیراز در ادامه و درباره عملکرد خوب دروازه‌بانش گفت: دروازه بان ما در این بازی عالی کرد اما با گل ناحقی که به سود دانشکاه آزاد نوشته شد، همه زحماتش بی نتیجه ماند. او ستاره این بازی بود هرچند من از همه بازیکنانم رضایت دارم.

انتهای پیام/

عصبانیت سرمربی شیراز از شکست مقابل دانشگاه آزاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار