مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان گفت:روی اشتباهات فردی بازی را به استقلال خوزستان واگذار کردیم و از این شکست خیلی ناراحت شدیم.

علی عباسی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد نتیجه دیدار سیاه جامگان مقابل استقلال خوزستان اظهار کرد: ما  باید مثل آب خوردن تیم استقلال خوزستان را شکست می دادیم اما متاسفانه روی اشتباهات فردی بازی را واگذار کردیم و با اینکه از این شکست خیلی ناراحت شدیم اما باید بگویم با مطمئن باشید در پایان فصل جزء رتبه های تک رقمی لیگ برتر خواهیم شد.

او ادامه داد: قرار است امشب به همراه علیرضا مرزبان برای دیدن 2 بازی و آنالیز چند بازیکن راهی گرجستان شویم تا در نیم فصل دوم لیگ برتر بتوانیم چند بازیکن با کیفیت را به بدنه تیممان اضافه کنیم.در ضمن با وجود احترامی که برای جباری قائلم او در لیست ما جا ندارد.همچنین قرار شده است تا فردا چند بازیکن را در لیست فروشمان قرار بدهیم.یقینا با کسانی که نتوانند در ادامه راه به ما کمک کنند قطع همکاری خواهیم کرد و به جای آنان بازیکنان با کیفیت تری را جذب خواهیم کرد.

مدیر عامل درباره عملکرد مرزبان در این تیم  بیان کرد: شک نداشته باشید تیم سیاه جامگان می تواند با سرمربیگری مرزبان به جاهای بالایی برسد شاید امسال تنها هدف ما کسب رتبه تک رقمی باشد اما در سال های بعد نه تنها فوتبال قابل قبولی را از تیم ما شاهد خواهید بود بلکه جزء چند تیم برتر لیگ هم خواهیم شد.

عباسی درباره وضعیت تیم فوتسال بانوان سیاه جامگان گفت: خوشبختانه تیم فوتسال ما در لیگ بانوان تاکنون چهار بازی انجام داده و توانسته در 3 تا آنها پیروز شود و در حال حاضر هم در رتبه چهارم قرار دارد.در ضمن در حوزه بانوان در چهار رشته هندبال،فوتسال،بسکتبال و والیبال تیمداری کرده ایم و تمام سعی مان بر این است تا در این رشته ها هم به نتایج خوبی برسیم.

او در ادامه درباره بازیکنان خارجی که قرار است در نیم فصل دوم جذب این تیم شوند،اظهار داشت: بازیکنانی را جذب می کنیم که بتوانند هم به تیم کمک کنند و هم بازیکنان تاثیر گذاری برای ما باشند.با نظر کادر فنی بازیکن جدید جذب خواهیم کرد و سعی مان بر این است تا بتوانیم با خرید این بازیکنان نقاط ضعف مان را برای نیم فصل دوم لیگ هفدهم ترمیم کنیم.

مدیر عامل سیاه جامگان درباره دیدار هفته داوزدهم سیاه جامگان مقابل استقلال هم پاسخ داد: در این مدتی که لیگ به دلیل انجام بازی های تیم ملی تعطیل است سخت تلاش می کنیم تا بتوانیم استقلال را در مشهد شکست دهیم.این را با قدرت می گویم که در هفته دوازدهم استقلال را در مشهد زمین گیر خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اظهارات عباسی درباره وضعیت سیاه جامگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار