مالک باشگاه سیاه جامگان گفت:سرمربی ما آنقدر گرفتار تیم است که وقت صحبت با لیدر‌ها را ندارد.

محمدرضا عباسی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار روز جمعه سیاه جامگان مقابل خونه به خونه در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار کرد: شرایط تیم خوب است به طوری که در طول این مدت بازیکنان تمرینات بسیار منظمی را برای دیدار مقابل خونه به خونه پیگیری کرده اند.

او ادامه داد: تیم خونه به خونه جزو تیم های خوب لیگ یک است که از مربی با هوش و با دانشی همچون جواد نکونام که سال ها سابقه بازی کردن در لالیگا را دارد بهره می برد.اما با تمام احترامی که برای او قائلم باید بگویم تمام هدفم ما در بازی مقابل خونه به خونه کسب پیروزی و صعود به مرحله بعد جام حذفی است.امیدوارم بتوانیم با شکست خونه به خونه به طلسم نبردنمان در چند هفته اخیر لیگ برتر هم پایان دهیم.

مالک باشگاه سیاه جامگان درباره اهداف این تیم برای قهرمانی در رقابت های جام حذفی اظهار کرد: ما بازی به بازی پیش می رویم اما تمام هدف ما از حضور در مسابقات جام حذفی کسب نتایج درخشان است و این نوید را به بازیکنان می دهم اگر آنهابتوانند خونه به خونه را شکست دهند پاداش خوبی برایشان در نظر خواهیم گرفت.

عباسی درمورد اظهارات مالک خونه به خونه مبنی بر اینکه علیرضا مرزبان به لیدرهای این تیم پول داده تا برای خونه به خونه حاشیه درست کند،پاسخ داد:من چنین حرفی را تاکنون نشنیده ام البته سرمربی ما آنقدر گرفتار تیم است که وقت انجام چنین کارهایی را ندارد. در ضمن بیشتر از همه لیگ برای ما اولویت دارد که بتوانیم همانند 2 فصل گذشته در لیگ باقی بمانیم و این صحبت های مالک باشگاه خونه به خونه چندان نمی تواند جالب توجه باشد. در ضمن حسن زاده خیلی انسان بزرگواری است به طوری که با هزینه شخصی آمده در فوتبال کشورمان سرمایه گذاری کرده است.در فضایی دوستانه و صمیمی به مصاف حریفمان می رویم و هر کسی که حقش بود به پیروزی برسد.در ضمن معتقدم تیم خونه به خونه از هواداران خونگرم و متعصبی هم برخوردار است.

او با انتقاد از داوری های این چند هفته اخیر علیه تیمشان گفت:متاسفانه در این چند هفته اخیر داوری ها به شدت علیه تیم ما بوده است حتی در برنامه شب گذشته نود هم دوستان کارشناس عنوان کردند که در بازی با صنعت نفت آبادان پنالتی  بیرون از محوطه جریمه رخ داده است اما همین کار او سبب شد تا بازی را با شکست پشت سر بگذاریم.امیدوارم مسئولان در انتخاب داوران دقت کنند تا از این به بعد حق هیچ تیمی دیگر پایمال نشود.

مالک سیاه جامگان در پاسخ به این سوال که آیا می توانند در امسال هم در لیگ برتر باقی بمانند یا خیر،بیان کرد:شک نکنید تیم ما با توجه به دراختیار داشتن بازیکنان با کیفیت و توانمند که از جان برای تیممان مایه می گذارند در لیگ باقی می ماند.

عباسی درمورد جدایی شکری هم از این تیم اذعان داشت:او به من اعلام کرد که اگر اجازه بدهید از تیم جدا شوم تا کادر فنی جدید راحت تر کارشان را انجام دهند، هر چند مرزبان خیلی تمایل داشت تا شکری همچنان در کادر فنی سیاه جامگان باقی بماند اما خود شکری قبول نکرد.به هر حال جا دارد از زحماتی که او در طول این مدت برای تیممان کشیده است کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.

انتهای پیام/

اظهارات عباسی درباره دیدار سیاه جامگان و خونه به خونه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۲۰:۴۷ ۰۲ آبان ۱۳۹۶
برای جواد نکونام مربی خوش آتیه و جوون آرزوی موفقیت میکنم
انشالله بشه سرمربی تیم ملی
United States of America
ناشناس
۱۵:۲۵ ۰۲ آبان ۱۳۹۶
دم سرمربی گرم این لیدرها بشتر جو رو متشنج میکنن
آخرین اخبار