مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: یکی از نیازهای حوزه امور تربیتی را توانمندسازی نیروی انسانی است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،قربانی مدیرکل آموزش و پرورش کردستان صبح امروز در آئین افتتاحیه نشست آموزشی - تخصصی روسای امور تربیتی سراسر کشور که در هتل شادی سنندج برگزار شد، با اشاره به اهمیت تربیت و پیشینه آن در زمان‌های گذشته و تاریخ بشریت گفت: اهمیت تربیت با توجه به پیچیدگی جوامع و به خصوص در جامعه ما دارای اهمیت ویژه‌ای است.

وی افزود: کلیه عوامل اجرایی مدارس در تربیت دانش‌آموزان نقش دارند و تربیت صحیح موجب آموزش رفتارهای اجتماعی و مهارت‌های مورد نیاز خواهد شد.

قربانی بیان کرد: مجموعه دست‌اندرکار تعلیم و تربیت کشور در مدارس با فعالیت‌های آموزشی و پرورشی، می‌توانند شهروندان خوبی تربیت کرده وموجب پیشرفت کشور شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان یکی از نیازهای حوزه امور تربیتی را توانمندسازی نیروی انسانی عنوان کرد و یادآور شد: از اهداف این نشست نیز توجه به همین موضوع است.

قربانی با تاکید بر این موضوع که باید همه کمک کنند تا دست‌اندرکاران این حوزه و عوامل  تعلیم و تربیت کشور در فعالیت‌های خود موثر باشند، جذب افراد علاقمند در این بخش را مهم دانست و خاطرنشان کرد: در دانشگاه فرهنگیان نیز باید برای جذب و بکارگیری افراد متخصص برای فعالیت در حوزه امور تربیتی برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد.

گفتنی است؛ نشست آموزشی و تخصصی روسای ادارات امور تربیتی آموزش و پرورش سراسر کشور به مدت دو روز با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت و مدیران این حوزه در سنندج برگزار و برنامه‌ها و مسائل جاری حوزه امور تربیتی مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ د م

برگزاری نشست آموزشی - تخصصی روسای امور تربیتی سراسر کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.