معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان از ثبت رسمی و ساماندهی کانون نویسندگان خرم آباد پس از ١٨ سال خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ بسطامی معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان از ثبت رسمی و ساماندهی کانون نویسندگان خرم آباد پس از ١٨ سال خبر داد.

بسطامی با اعلام این خبر گفت: کانون نویسندگان خرم آباد یکی از مهمترین مراکز ادبی استان بوده که از گذشته تا امروز چهره‌های شاخص بسیاری را پرورش داده است.

وی افزود: خوشبختانه به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و ریاست مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم آباد، مشکل ثبتی این کانون پس از ١٨ سال مرتفع و ساماندهی تازه‌ای در آن صورت خواهد گرفت.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تصریح کرد: در نشستی که با اعضای هیات موسس این کانون برگزار شد، مقرر شد، زمینه‌های تشکیل مجمع عمومی و برگزاری انتخابات هیات امنای کانون، توسط هیات موسس فراهم شده و انتخابات آن ٢٦ بهمن ماه سال جاری برگزار شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امید است دوره‌ی جدید فعالیت این کانون درخشان‌تر از گذشته بوده و جوانان و نوجوانان بیشتری را تربیت کند.

انتهای پیام/د

ثبت و ساندهی کانون نویسندگان خرم آباد پس از ١٨ سال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.