اهالی ۱۱ روستای دهستان افرینه بخش معمولان از توابع شهرستان پلدختر در فصل سرما از نبود نفت رنج می‌برند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ بهاروند رییس اداره پخش فرآورده‌های نفتی پلدخترگفت: اهالی ۱۱ روستای دهستان افرینه بخش معمولان از توابع شهرستان پلدختر در فصل سرما از نبود نفت رنج می‌برند.

  بهاروندگفت: مشکل نبود و یا کمبود نفت در سطح شهرستان نداریم و در روستا‌ها عامل فروش نفت برای حمل باید ابتدا با این شرکت تسویه حساب کند.


وی افزود: با توجه به اینکه مخزن ذخیره نفت در دهستان افرینه تنها ۱۹ هزار لیتر گنجایش دارد باید در فواصل زمانی کمتری آن را پر کرد و یا اینکه این مخزن به مخزن بزرگتری تبدیل شود تا بتواند پاسخگوی جمعیت مراجعه کنندگان روستایی باشد.


وی تصریح کرد: عامل فروش نفت در دهستان افرینه فردی سالخورده است و توان مراجعه پی در پی برای تسویه حساب و پرکردن به موقع مخزن را ندارد که این امر موجب ایجاد صف‌های طولانی در مقابل شعبه فروش نفت و جمعیت زیاد متقاضیان شده است.


رییس اداره پخش فرآورده‌های نفتی پلدختر گفت: سال گذشته پنج میلیون و ۹۱ هزار لیتر نفت در شهرستان پلدختر توزیع شده که پیش بینی می‌شود تا پایان سال جاری این میزان به حدود پنج میلیون لیتر برسد.


وی اظهارکرد: تاکنون یک میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر نفت در شهرستان پلدختر توزیع شده است.


بهاروند خاطر نشان کرد: آمار نسبی توزیع نفت سال گذشته تا این موقع از سال در دهستان افرینه از طریق شرکت پخش فرآورده‌های نفتی پلدختر ۹۵ هزار لیتر بوده که از ابتدای امسال تاکنون ۱۱۴ هزار لیتر نفت به شعبه این دهستان تحویل داده شده است.


وی افزود: به طور کلی ۲۵ فروشنده نفت روستایی و ۲ فروشنده عشایری در سطح این شهرستان فعالیت و نفت مورد نیاز خود را از این شرکت دریافت می‌کنند.

لازم به ذکراست که شهرستان پلدختر در ۱۲۰ کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است.

انتهای پیام/د

۱۱روستای افرینه پلدختر در هوای سرد زمستان نفت ندارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.