معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران اصفهان گفت: همایش «طلیعه حضور» با هدف آشنایی 900 طلبه خواهر جدیدالورود در اردوگاه شهید کاظمی نجف‌آباد برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،صدیقه بهشتی  در خصوص برگزاری همایش طلیعه حضور اظهار کرد: این همایش با حضور 900 طلبه خواهر جدیدالورود از 40 حوزه علمیه استان اصفهان، هم‌زمان با آغاز ولادت پیامبر اکرم(ع) و امام صادق(ع) روز دوشنبه در اردوگاه شهید کاظمی نجف‌آباد برگزار می‌شود.

وی افزود: اگر چه طلابی که امسال در حوزه‌های علمیه سطح استان پذیرش شده‌اند هزار و 200 نفر هستند ولی 900 طلبه برای شرکت در این همایش اعلام آمادگی کرده‌اند.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران اصفهان با اشاره به برنامه‌های این همایش تصریح کرد: حجت‌الاسلام محمد عالم‌زاده نوری از پژوهشگران مرکز اخلاق و تربیت اسلامی با موضوع «جایگاه و اهداف طلبگی» و خانم علوی پیرامون «شئون و وظایف طلبگی» برای طلاب جدیدالورود به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت، همچنین حجت‌الاسلام رضا اسکندری، معاون فرهنگی تبلیغی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران کشور هم با موضوع «نظام تعلیم و تربیت حوزه‌های علمیه» سخنانی را بیان خواهد کرد.

بهشتی با اشاره به هدف برگزاری این همایش یادآور شد: از آنجا که طلاب جدیدالورود اکثراً دختران جوانی هستند که از دبیرستان وارد حوزه شده‌اند، باید با شئونات و قوانین و مقررات حوزه علمیه و راه و رسم طلبگی آشنا شوند و به همین منظور هر ساله چنین همایشی برگزار می‌شود تا جایگاه خود را حفظ کنند و باانگیزه بیشتری در این راه قدم بردارند.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری همایش طلیعه حضور در نجف آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.