رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرضا گفت: رونمایی از 50 کتاب نویسندگان شهرضا اقدامی بزرگ و برگ زرین دیگری در تاریخ شهرضا است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدعلی جعفری شامگاه چهارشنبه در همایش فروغ صبح دانایی با بیان اینکه برگزاری این قبیل برنامه‌ها به منظور حمایت از فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی است، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین عواملی که نقش مؤثری در ارتقا جایگاه فرهنگ عمومی دارد، مطالعه کتاب‌های نویسندگان گذشته و نگارش کتاب‌های جدید است.

وی با اشاره به فعالیت‌های اداره ارشاد شهرضا در هفته کتاب، افزود: تشکیل باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان، برگزاری گردهمایی شب‌های خاطره، برگزاری بزرگداشت نویسندگان شهرستان و تاسیس نخستین انتشارات شهرضا از برنامه‌های هفته کتاب در شهرستان شهرضا بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرضا با اشاره به برگزاری هفته فرهنگی شهرضا، گفت: اگر همت و همراهی مردم و فرهیختگان شهرضا نباشد فعالیت‌های فرهنگی و هنری با کندی مواجه می‌شود و رویدادهای فرهنگی شهرستان مرهون یاری تمام فرهنگ دوستان شهرضا است.

وی با اشاره به ایجاد «گنجینه آثار مکتوب نویسندگان شهرضا» در کتابخانه علامه طباطبائی شهرستان بیان کرد: در این گنجینه بیش از 320 اثر از نویسندگان شهرضایی نگهداری می‌شود.

جعفری با بیان اینکه کتاب به عنوان یکی از مهم‌ترین ارکان انتقال فرهنگ در همه جوامع بشری به شمار می‌رود، اذعان کرد: رونمایی از 50 کتاب نویسندگان شهرضا اقدامی بزرگ و برگ زرین دیگری در تاریخ شهرضا است.

گفتنی است همایش فروغ صبح دانایی همراه با رونمایی از ۵۰ جلد از کتاب‌های نویسندگان شهرضایی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان و شهرداری شهرضا برگزار شد.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری همایش فروغ صبح دانایی در شهرضا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.