مازندرانی‌ ها ۳ میلیارد و ۲۲۵ میلیون تومان به هموطنان زلزله زده غرب کشور کمک کردند.

مجتبی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: مازندرانی‌ ها تاکنون با بیش از دومیلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان غیر نقدی  و  ۷۲۵ میلیون تومان نقدی به هموطنان زلزله زده غرب کشور کمک کردند.

وی با بیان اینکه مازندران یکی از استان‌های پیشتاز در این آزمون بزرگ نوع دوستی و مهرورزی بود، افزود: کمک‌های نقدی اعلام شده تنها مربوط به صندوق‌ های جمع آوری هلال احمر مازندران بود و با احتساب کمک‌ های نقدی مردم به شماره حساب اختصاصی ۹۹۹۹۹ جمعیت هلال احمر کشور مجموع کمک‌ های نقدی مازندرانی‌ ها بسیار بیشتر از این میزان است.

اکبری گفت: مازندرانی‌ها در این آزمون مهم، مصادیق اصیل انسانی همچون ایثار، نوع دوستی، مهربانی و همدردی را به درستی معنا نمودند و حماسه‌ای ماندگار و بی نظیر از کرامت و سخاوت خلق کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران با اشاره به اعزام ده‌ها گروه امدادی به مناطق زلزله زده غرب کشور افزود: ۲۰۰ نفر در قالب ۴۰ گروه امداد و نجات، حمایت روانی و درمانی از هلال احمر مازندران به کرمانشاه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه روند اعزام گروه‌های مجهز امدادی و جایگزین در صورت اعلام نیاز استمرار خواهد داشت از هماهنگی کامل با فرماندهی مرکزی عملیات امدادونجات هلال احمر کشور مستقر در غرب کشور خبرداد و افزود: براساس برنامه ریزی و تقسیم کار ارائه خدمات در مناطق  گیلانغرب، جوانرود و بخش‌های غربی و جنوبی سرپل ذهاب به جمعیت هلال احمر  مازندران سپرده شد.

اکبری با اشاره به حضور معاون امدادونجات هلال احمر استان و روسای شعب شهرستان‌های سوادکوه، بهشهر، نور و آمل در مناطق زلزله زده ادامه داد: هرنوع نیازمندی هموطنان زلزله زده در کمترین زمان ممکن و با مدیریت صحیح و کارآمد پاسخ داده می‌ شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران گفت: به موازات اعزام گروه‌ های تخصصی از هلال احمر استان، روند جمع آوری کمک‌ های نقدی و غیرنقدی شهروندان نیز با سرعت و دقت در دستورکار قرارگرفت وتاکنون  بیش از ده‌ها کامیون و تریلی کمک‌های مردم مهربان استان جمع آوری و به مناطق متاثر از زلزله ارسال شد.

وی افزود: فرایند جمع آوری کمک‌ های نقدی شهروندان برای هموطنان زلزله زده غرب کشور همچنان ادامه دارد و شهروندان نیک اندیش می‌توانند کمک‌ های خودرا‌تر جیحا با اولویت نقدی به پایگاه‌ های جمعیت هلال احمر تحویل دهند.

اکبری گفت: مردم نوع دوست می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۹۹۹۹۹ به نام جمعیت هلال احمرو همچنین ازطریق کد USSD وشماره گیری (#۷۲۴*) و (#۱۱۲*۳*۷۴۱*) اختصاص دهند.

انتهای پیام/ م

کمک بی سابقه مازندرانی‌ ها به هموطنان زلزله زده غرب کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار