رییس دفتر تحقیقات کاربردی فرمانده انتظامی خوزستان از انعقاد 27 تفاهم نامه علمی بین این نیرو با ادارات و سازمان های استان در زمینه های گوناگون خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ حکیم عبدالهی، رییس دفتر تحقیقات کاربردی فرمانده انتظامی خوزستان در حاشیه نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان گفت: به منظور مشارکت هر چه بیش تر فرماندهی انتظامی استان با مراکز علمی، سازمان ها و ادارات، برون و درون سازی تحقیقات و استفاده از ظرفیت های علمی آن ها، از سال گذشته اقدامات خوبی در زمینه های مختلف علمی پیاده سازی شده است.

وی بیان داشت: 27 تفاهم نامه علمی با ادارات و سازمان های خوزستان در زمینه های گوناگون منعقد و با دستور فرمانده انتظامی خوزستان عملیاتی شده است.

سرهنگ عبدالهی تصریح کرد: نیروی انتظامی در خصوص اطلاع رسانی در زمینه موضوعات علمی و پژوهشی، اجرای طرح های پژوهشی و کاربردی مشترک، تالیفات، ترجمه و نیز انتشار خبرنامه های علمی و تحقیقاتی و تبادل کارشناس بین ادارات و سازمان ها فعالیت دارد.

رییس دفتر تحقیقات کاربردی فرمانده انتظامی خوزستان در ادامه اذعان داشت: تاکنون با آسیب شناسی و نیاز سنجی موضوعات مختلف در زمینه امنیت در سطح استان، در قالب انجام سخنرانی ها و همایش های علمی گام های موثر و خوبی برداشته شده و در کارهای سلبی و ایجابی نتایج خوب و ملموسی به دست آمده است.

این مقام مسئول افزود: همچنین توانسته ایم با مشارکت پژوهشگران و مدیران دانشی خوزستان گام های خوبی برداریم و نشست های اندیشه ورزی و اتاق فکر را با حضور اندیشه ورزان و افراد فعال در حوزه نظم امنیت خوزستان برگزار نماییم.

انتهای پیام/گ

امضای 27 تفاهم نامه علمی بین نیروی انتظامی و ادارات خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.