امام جمعه کوثر گفت: اتحاد از اصول مهم دستیابی به آرمان‌ها و اهداف عالیه هر کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت‌الاسلام عسگر بیگی، امام جمعه کوثر در خطبه‌های نماز جمعه امروز کوثر ضمن تبریک ولادت حضرت رسول اکرم (ص) با تأکید بر اتحاد مسلمانان اظهار کرد: اتحاد از اصول مهم دستیابی به آرمان‌ها و اهداف عالیه هر کشوری است.

وی ضمن تسلیت سالروز شهادت آیت‌الله مدرس و تبریک روز مجلس و تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در سال 58 گفت: طبق منویات رهبری اگر قوانین مجلس فراگیر و برای مردم باشد مجلس و دولتی قوی خواهیم داشت. 

خطیب جمعه کوثر با اشاره به عملکرد نامناسب دولت و آمار 33 درصدی زیر خط فقر مردم در کشور تصریح کرد: مجلس با یک قانون ضعیف سبب فقر می‌شود و با تصویب قانونی قوی مردم جامعه را به رفاه خواهد رساند. 

حجت الاسلام بیگی به سفر هفته آینده استاندار اردبیل به کوثر اشاره کرد و ادامه داد: یکی از مطالبات بحق مردم کوثر آغاز عملیات اجرایی سد نیمه‌کاره گیوی بوده و خروج از بن‌بست شهرستان با ایجاد راه جدید و ترمیم راه‌های قبلی است.

وی بر مهار آب‌های سطحی و شیرین منطقه تأکید کرد و گفت: خواست اهالی کوثر از نماینده مردم در مجلس، ساماندهی و رسیدگی به حضور مسؤولان ادارات در حوزه مسؤولیتی خویش است.

انتهای پیام/ح

آمار 33 درصدی فقر در کشور نشان از ناکارآمدی اقتصادی دولت دارد

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار